Helaas....

hoi Claudia,

Wat vervelend om te lezen dat je slecht nieuws te horen hebt gekregen,ik wet precies hoe je je voelt.

Ik was helaas al 5 weken verder toen we erachter kwamen,ik ben vanmorgen naar het ziekenhuis geweest en ze hebben mij gecurateerd.
Ik was volledig onder narcose en toen ze me wakken maakte was het al gebeurd heb er niks van mee gekregen.

Hoop dat het bij jouw op natuurlijke wijze gaat en dat je niet gecurateerd hoeft te worden.

Ik wens je heel veel sterkte en we zien ons in een andere maand misschien weer terug.

Ik denk aan je.
Rian

Hoi Rian,

Ik zou vandaag 9 weken en 3 dagen zijn..
Onder narcose nog wel, jeetje....
Hoe voel je je nu meid?
Erg onwerkelijk allemaal hé!
Met hoeveel weken is het bij jou mis gegaan?
Ik hoop ook echt dat het bij mij op de natuurlijke manier zal gaan, anders heeft het allemaal nog zo'n nasleep, op een gegeven moment wil je het ook "afsluiten"...
Ik hoop je over een paar maanden hier weer tegen te komen Rian!
Voor jou ook heel veel sterkte en ik denk ook aan jou!

Liefs,
Claudia

Hoi Claudia,

Ik was toen ik het te horen kreeg precies 10 weken zwanger en ze vermoeden dat het vruchtje al 3 weken niet meer in leven was,ik liep dus al een paar weken met een dood vruchtje in mijn lichaam.
De gynaecoloog heeft daarom ook besloten om bij mij meteen een curatage te doen.

Van de hele ingreep heb ik niks mee gekregen,ik werd wakker op de recoverie en het enige wat ik dacht was is het al gebeurd heel raar.

Ik heb pijnstillers mee gekregen heb wel last van buikpijn en een beetje duizelig.Ik moest een paar dagen rustig aan doen en naar mijn lichaam luisteren.

Het hoofdstuk heb ik gelukkig afgesloten al vorige week,ik ben nu alleen maar blij dat het uit mijn lichaam is en dat we nu verder kunnen.

Hoop voor jouw dat het met de tabletten goed gaat,anders moet je alsnog gecurateerd worden.

Ik hoop jouw ook in een van de volgende maanden te mogen feliciteren met een nieuwe zwangerschap en dat het dan allemaal goed gaat.

Heel veel sterkte!!
gr Rian

Hé Claudia,

Wat ontzettend verdrietig dat ook jullie dit nu mee moeten maken. Wat ik overigens wel heel toevallig vindt is dat ook jij van te voren het voorgevoel had dat het niet goed zat, hoe goed je intuïtie soms kan zijn he?! Zoals je weet zit ik nu in hetzelfde schuitje, alleen kwam erachter doordat ik zoveel kramp en lage rugpijn kreeg. Toen (vorige week zondag) langs de vk voor spoedcontrole, het vruchtje is niet ouder geworden dan 5 weken en een aantal dagen. De hele afgelopen week is het blijven rommelen. Sinds gisteren zet mijn lichaam de afdrijving van het vruchtje echt door, ik ben blij dat mijn lichaam het zelf doet en hoop voor jou hetzelfde. Op die manier kan je het denk ik beter verwerken dan wanneer snel een curretage plaats vindt dat je er voor jezelf niet genoeg tijd voor kan nemen om emotioneel gezien afscheid te nemen van je zwangerschap en het uitzicht op een kindje in mei.

Heel veel sterkte meis!
En wie weet komen we elkaar tegen in het augustus of september 2012 forum.

Liefs,
huggy

Hoi huggy,

Bedankt voor je lieve berichtje!
Inderdaad, hoe goed ken je je eigen lichaam hé...
Je hebt meteen door dat je zwanger bent, maar helaas heb je ook door als het niet goed zit!
En toch spreek je het niet uit omdat je bang bent dat dat "ongeluk" brengt.
Wat fijn dat je lichaam dit zelf heeft gedaan, ik had dat inderdaad liever ook gehad, ik zei toevallig gister precies hetzelfde tegen een vriendin....
Dat je het dan beter kan verwerken omdat het natuurlijk is gegaan!
Gister heb ik een afspraak gemaakt voor over een week voor die pillen, maar daar heb ik eigenlijk nu al spijt van, moet ik toch nog een week met zo'n rotgevoel rondlopen...
Maar goed het is niet anders, ik wil graag dat m'n vriend meegaat en die kan nu geen vrij krijgen van z'n werk...
Misschien komt het voor die tijd toch nog vanzelf op gang, i hope so!!!
Jij ook sterkte meis en ik hoop je zeker terug te zien over een paar maandjes!
Al weet ik niet of ik me dan weer aanmeld op het forum, je leest zulke vervelende berichten, dat valt me echt vies tegen...
Maar het is ook weer fijn om dingen van je af te kunnen schrijven met meiden die hetzelfde hebben meegemaakt!

Liefs,
Claudia

Terug
Bovenaan