Helaas....

@Claudia en Huggy,

Ik heb nu een natuurlijke miskraam gehad en dan afgelopen keer dat het niet op natuurlijke wijze afkomt en het is makkelijker te verwerken als het op natuurlijke wijze afkomt je hebt dan wel vreselijke buikpijn en bloedverlies maar je besef is er meer dat het niet goed zit.
Gisteren heb ik een curetage gehad en ik ben nu blij dat het weg is,maar het blijft zo onwerkelijk ik heb nergens last van gehad mijn lichaam gaf gewoon aan dat ik zwanger was.

Ik wil jullie beide heel veel sterkte wensen en hoop dat we ons zeker in een andere maand weer mogen feliciteren.

Probeer het een plekje te geven hoe moeilijk het nu ook is,ik probeer het ook en het lukt me ook.

Gr Rian

Rian-Sanne, dankjewel voor je lieve woorden!!!

Ik heb het al wel een plekje kunnen geven, mede doordat ik er vanaf het begin geen goed gevoel over had, en mede omdat niets op kan tegen de pijn die we nog steeds voelen van het verlies van ons zoontje (morgen 6 maanden geleden) daar valt al het andere bij in het niets.

Ik hoop dat je snel weer helemaal hersteld bent, en wie weet komen we elkaar weer tegen in het augustus of september 2012 forum! Zou wat zijn he?!

Liefs,
huggy

Terug
Bovenaan