Helderrood bloedverlies zonder stolsels

Ik ben momenteel 5 wkn zwanger van mijn 3e kindje. Eerste 2 zwangerschappen nooit last gehad van bloedverlies wel ziek geweest.
Sinds gister middag opeens bloedverlies. Niet echt veel zoals mijn normale menstruatie maar wel iets dat zorgen baart.

Na 3 miskramen achter elkaar ben ik bang dat dit ook tot een miskraam zal uitlopen..

Heeft iemand dit ook meegemaakt en heeft de zwangerschap uiteindelijk toch doorgezet?

Niet stressen is het moeilijkste wat er is als er bloedverlies in het spel zit☹️

Als je helderrood bloed verlies hebt zou ik gewoon gelijk je verloskundige bellen. Zij zal de enige zijn die je gerust kan stellen. Bloed verliest komt vaker voor dan je denkt. En het kan ook gewoon een innestelingsbloeding zijn. 

Ja ik heb haar ook gebeld, enige wat zei zegt is afwachten vanaf week 7 kan er een echo gemaakt worden.

Ik had met 5 weken ook bloedverlies en ik kon gewoon een echo krijgen. Daar zagen ze enkel een zwangerschapsring en nog geen kindje. Maar dat is niet abnormaal bij 5 weken. Op week 6 nogmaals een echo, toen was er al heel duidelijk een hartje te zien. Je kan proberen je echo toch eerder te krijgen. Was voor mij een hele geruststelling om dat hartje te zien. Sterkte deze dagen. Dat wachten is zwaar!

Hallo dames,
Ik heb dit ook gehad bij 5 weken. Vervolgens bij 5,4 week een inwendige echo gehad waarop alles goed was, inclusief al een kloppend hartje. Bij 7,3 weken kreeg ik weer last van bloedingen en werd ik weer doorverwezen voor een echo. Ook hier was alles nog steeds goed. Wel was er mogelijk sprake van een hematoom. Nu ben ik 1,5 week verder en bijna een week geen bloedingen meer gehad. Zelf ben ik er ook niet helemaal gerust op, aangezien ik nu rond de 9 a 10 weken moet zijn en mijn borsten niet meer zo gespannen zijn. Maar ach probeer positief te zijn, want de symptomen zwakken de ene keer af en de andere keer zijn ze er weer. Het is wel super lastig om je ongerustheid aan de kant te zetten. Ik ga mijn best doen! 

Succes dames. 

Gelukkig dat alles goed gaat met jou!!
ik moet helaas nog wachten omdat de ha zegt dat ik een miskraam heb gehad en ben geen enkel stolsel verloren. Heb hiervoor eerder miskramen gehad en ik zal dan duidelijk hebben gemerkt dat dat is gebeurd. Bloeden houd al best op het is nog puur als ik naar de wc ga en verder niet.
Ik heb nog steeds alle symptomen dus ik heb nog een beetje hoop. Wachten is zo moeilijk.

Hoi allemaal,

Ik zit nu ook met bloedverlies wat van helder naar bruin gaat. 

Het is niet veel, alleen wat bloederige afscheiding met afvegen op het toilet.

vorige week begon het, 2 dagen later was het over en nu vanaf maandag weer begonnen. 

Ik heb geen krampen, wel de bekende trekkerige buikpijn en rugpijn en heb ook nog alle zwangerschapssymptomen zoals hoofdpijn en pijnlijke borsten. 

Hoe lang ik nu zwanger ben is onduidelijk aangezien ik direct na Mn vorige miskraam zwanger ben geworden. 

De verloskundige rekent op +-7 weken. 

Ik heb bij Mn vorige zwangerschap ook bloedverlies gehad wat 2 weken aanhield totdat de echo een MA bevestigde. 

De schik zit er dus weer goed in. 

Toch heb ik goede hoop omdat in nu geen krampen heb en toen wel. 

Dat trekkende gevoel herken ik uit alle zwangerschappen die ik heb gehad. 

Ik heb een zoon van 11, gezond en wel...een halve puber zo onderhand. 

En vorig jaar en aug dit jaar een miskraam. 

16 oktober heb ik de 1e echo, expres zo laat omdat ik niet weer in spanning wil zitten als er te vroeg een echo gemaakt wordt en er nog geen hartactie is. 

Dan weet ik gelijk waar ik aan toe ben.

het is echt slopend die onzekere tijd...we kunnen alleen afwachten en hopen dar het goed komt...lastig na eerdere miskramen...maar goed bloed verlies kam van alles zijn...

Tijdens de zwangerschap van Mn zoon heb ik ook bloedverlies gehad rond 6 weken..best veel, bleek dat ik een blaasontsteking had. 

Bloedverlies kan veel verschillende oorzaken hebben en hoeft niet altijd een miskraam te betekenen.

sterkte! (Voor ons allen in spanning) 

Je wilt de weken probleem & stressloos doorkomen totdat er bloed tevoorschijnt komt.
Voor vele van ons die eerder een miskraam hebben gehad is het echt doodeng want een MA begint meestal zo. Het liefst check ik 1000x per dag om te kijken of het bloeden is gestopt maar je wordt er helemaal gek van.

Terug
Bovenaan