Helderrood bloedverlies zonder stolsels

Ik moet wel zeggen dat ik bij de vorige 2 missed abortions afnemende zwangerschapssymptomen had. Bij de 1e ma had ik met 9 wk een goede echo en was toen ook erg misselijk en ging toen ineens over gelijk met dat het hartje stopte blijkt achteraf. 
Bij de afgelopen ma had ik voordien erge hoofdpijn en pijnlijke borsten wat ook ineens weg was.
Tijdens de zwangerschap van Mn zoon heb ik nooit ergens last van gehad behalve Mn bekken in de loop van de tijd. 
Nu heb ik weer erge hoofdpijn en pijnlijke borsten...zit volgens mij wel goed dus...

Hoi hoi
Ik zou nu ongeveer 8 weken zwanger moeten zijn.  Vorige week een echo gehad en daar was nog geen hartactie te zien en de vk vertelde dat ik rekening moest houden met het ergste. 
Had zelf nog steeds alle hoop dat morgen op mijn volgende echo alles goed zou zijn en er een hartje te zien zou zijn.
Gisteren kreeg ik een zeurend gevoel in mijn onderbuik en heb een klein beetje helder bloed verloren ? ben dus erg bang voor de uitslag van de echo morgen.
Állemaal veel sterkte en hoop dat het onschuldig is

Ik hoop voor een goede uitslag voor je morgen...gelukkig heb je morgen al de echo, weet je dan waar je aan toe bent. 
Fingers crossed!!! Succes morgen ?

Ik hoop ook op een goede uitslag voor je.
Bij mij is het nu nog alleen als ik naar de wc ga of als ik nies of iets dergelijks maar ik voel me nog steeds ziek, heb nog steeds last van een trekkerige pijn die van mijn borst naar mijn tepel gaat. 
Aangezien ik een negatieve test had moet ik Dinsdag bloed prikken. Ben benieuwd.

Vervelend dat je nog wel die symptomen aan houd dan weet je ook niet echt wat je ervan moet denken. 
Net weer wat bloed verloren begin er het ergste van te denken.
Dit is mijn 1ste zwangerschap 
Gelukkig stond er voor morgen al een echo gepland en hoef ik niet al te lang meer te wachten. Deze week wachten was al een hel en nu met bloedverlies helemaal

Zolang je geen bloed met stolsels verliest of in combinatie met hevige buikpijn zou ik mezelf zover als het lukt rustig proberen te houden. Ik weet niet hoever je bent maar het kan een innestelingsbloeding zijn. En tevens is je baarmoeder ook goed door bloeid dus bij de kleinste beweging kan er al een vaatje knappen en dat veroorzaakt dus bloeding.

Heb een zeurend gevoel in mijn buik maar nog steeds geen pijn. 
Ik zou nú 8 weken moeten zijn. Nog steeds geen stolsels gelukkig dus probeer me inderdaad nog even rustig te houden maar omdat de vk vorige week al zei dat ik me moest voorbereiden omdat er nog geen hartactie te zien was vrees ik het ergste maar je leest zoveel dus hoop gewoon op een wonder morgen 

Terug
Bovenaan