Helderrood bloedverlies zonder stolsels

Ik had 10 dagen na mijn positieve test ook druppels helderrood bloedverlies bij het afvegen op het wc papiertje en vrijmild tussendoor. Ik had het gevoel dat ik ongesteld moest worden. Verder geen heftige buikkrampen ofzo. Dit heeft tot ongeveer een kleine 2 weken geduurd. Eerst waren het meerdere druppels helderrood bloed op het wc papiertje, daarna meer lichtroze na een dag of drie meer bruine en zwarte vegen van wel 8 cm lang! Heel onzeker werd ik ervan en ik wist totaal niet of het de zwangerschap af zou gaan breken. Ik was bang dat het een miskraam zou gaan worden. De controle met 6 weken en 4 dagen wees uit dat het vruchtje al een hartslag had en het was prima uitwendig te zien. Yeah, wat was ik opgelucht! ( dat was 4 weken en 4 dagen na conceptie) Na de controle werd liep het bloedverlies af, gelukkig, want het maakte me hoe dan ook nog steeds een klein beetje onzeker. Het leken op een gegeven moment ook wel minuscule stukjes, vliesjes/kleine stolseltjes. Maar inmiddels ben ik bijna 26 weken. Dus bloedverlies hoeft zeker niet altijd het einde te zijn van je zwangerschap. Succes meiden, ik hoop dat jullie wat aan mijn gedetailleerde post hebben! Ik heb me toen ook rot gezocht naar informatie. Gewoon snel de afspraak inplannen bij de verloskundige, als die controle goed is dan geeft dat echt heel veel rust! 

Hallo allemaal,
Ik ben nu 11 weken zwanger. In de afgelopen periode 2 keer een ochtend bij het opstaan bloed gezien op inlegkruisje. Verder normale krampen. Echter zag ik iets uit mijn vagina steken. Als ik lees zie ik dat sommige vrouwen het soms hebben over een baarmoeder verzakking. Zijn meerdere vrouwen hiermee bekend?
Alvast bedankt voor jullie reacties.
Groetjes Germaine

Terug
Bovenaan