Help ! Afscheiding

<p>Hallo allemaal,</p><p>Momenteel ben ik 7+3,</p><p>In het begin van mijn zwangerschap had ik een hevige innestellingsbloeding.  Die is na 3 dagen gestopt.</p><p>Nu 2,5 verder heb ik sinds gisteren bruine afscheiding het is gestart na het plassen, maar net ook lichtroze.</p><p>Ik ben helemaal in paniek. De vroedvrouw kan me niet helpen. En de gynaecoloog krijg ik pas morgen aan de lijn voor mijn afspraak van 8/1 eventueel te vervroegen.. </p><p>Ik ben momenteel heel erg ongerust.</p>

Oeff.. ik kan me voorstellen dat je je druk maakt, zou ik ook hebben! Ik ben nu 5,5 week zwanger en had gisteren een heel klein beetje bruine afscheiding. Heb toen ook een topic geopend.. Meiden hebben me gerustgesteld met het verhaal dat sommigen het vaker hebben tijdens hun zwangerschap. Het hoeft dus niets te betekenen! En bruin bloed is oud bloed he? Ben je al voor een eerste echo geweest?

Hoi "Liefje"
Ik zit momenteel in precies hetzelfde schuitje?
Ben volgens eigen berekening 6+5 zwanger.
Sinds 2e kerstdag bruin bloed en daarna ook wisselend met rood/roze bloed. Ook zitten er af en toe wat kleine stolseltjes bij.. Ik heb geen buikpijn of krampen..
Morgenvroeg ga ik gelijk de VK bellen, ben er niet gerust op.. Heb 9-1 eerste echo gepland staan, hopelijk kan ik eerder terecht, maar vrees voor het ergste..? (Dit zou ons 2e kindje worden)
Hopelijk valt het mee voor ons???

Ik heb 8/1 mijn eerste echo. Het zou ons eerste kindje zijn, maar ik heb nu af en toe ook venijnige steekjes in mijn onderbuik ? bruin bloed is oud bloed maar nu is het lichtroze ? 
Heel erg bedankt dames.
Mimamama ik duim voor ons allemaal. 

Spannend he? Ik heb vanmorgen mijn afspraak kunnen verzetten naar 6-1, duurt nog een hele week, maar is niet anders. 
Proberen zo min mogelijk mee bezig te zijn (ook al is dat lastig als je naar de wc gaat?)

Duimen op een goede afloop ??

Oh wat "fijn" dat je vandaag nog terecht kunt! 
Bij mij is het bloed en "stabiel".. Ook nog steeds geen buikpijn..

Ik hoop zo voor je dat t nog goed is! Succes vanmiddag ?

Helaas, 
Buitenbaarmoederlijke zwangerschap of spontane miskraam.
Geen vruchtzakje te zien.
Wel iets klein op de eierstok.
Nu elke week bloedprikken tot mijn HCG terug op 0 staat.

Terug
Bovenaan