Help ! Afscheiding

OH mimamama heel veel sterkte meid ! Neem de tijd om het te verwerken. Hopelijk komt je cyclus snel terug op gang ! 
Ik heb vandaag opnieuw laten bloedprikken. Omdat ik morgen normaal gezien voor methotrexaat moest gaan.
Maar wonder boven wonder zijn de waarden gezakt tot 1/3 van vrijdag.
Dus hebben ze de injectie uitgesteld en moet ik donderdag opnieuw bloed laten prikken. We hopen dat het uit zichzelf terug naar 0 gaat.  

Hoi Liefje,

Ik ben benieuwd hoe het nu met je gaat.. 
Met mij gaat het goed, sinds 2 dagen geen bloedverlies meer en ook niet meer zo moe.
Ik ben heel emotioneel geweest, maar heb het toch een plekje gegeven denk ik.

Hopelijk gaat het met jou ook goed nu..

Groetjes ?

Hoi Mimamama,
Fijn dat je het al een plekje hebt kunnen geven ! ☺️ Word je HCG ook nog gecontroleerd ? Of mag je dit zelf gewoon in de gaten houden via urinetesten ?
Ik moet maandag terug mijn HCG laten controleren. Vandaag heb ik een zwangerschapstest gedaan en het streepje is heel vaag dus ik heb er wel goede moed in.
Ik heb ook het gevoel dat ik het al beter heb verwerkt. Ik kijk er nu enorm naar uit om gewoon er terug voor te kunnen gaan. Als mijn HCG maandag op 0 staat, denk ik wel dat we het volledig kunnen afsluiten ?. 

Hoi Liefje,

Mijn HCG is al helemaal weg, gisteren zelf getest en die was zo wit als maar kan? 
Ondertussen hebben we besloten dat we er gewoon voor blijven gaan en we zien wel wat er gaat gebeuren. Spannend!
Fijn dat het met jou naar omstandigheden ook aardig goed gaat. Hopelijk maandag goed nieuws??
En hopelijk over een tijdje een positieve test??
Sterkte en succes!!?

Terug
Bovenaan