Help ! Afscheiding

Oh jeetje wat een naar nieuws... Wel wat je al een klein beetje vermoedde, maar komt altijd hard aan lijkt me...
Ik ben ook best bang voor volgende week..

Heel veel sterkte Liefje en hopelijk gaat het snel beter met je???

Hier helaas ook slecht nieuws.. Vanavond een leeg vruchtzakje verloren.. Ben er best emotioneel van?
Maandag op de echo kijken hoe het er voor staat..
Hoe gaat het nu met jou Liefje?

Mimamama zo erg ! Dikke knuffel ! 
Misschien vanishing twin ? Heel veel sterkte alvast.
Hier is het vandaag heel wat duidelijker geworden. Een buitenbaarmoederlijke zwangerschap maar HCG blijft ondanks hevig bloedverlies stijgen. Dus volgende week medicatie opstarten ? en dan mogen we 3maanden niet in verwachting raken.

@Liefje: Jeetje ook heftig zeg!! Hopelijk loopt het voorspoedig door de medicatie, maar een pretje lijkt t me niet..
En dan ook nog eens 3 maanden moeten "wachten". Dat je daarna maar vlot zwanger mag worden en een goede zwangerschap mag hebben, met natuurlijk een gezond kindje!! Heel veel sterkte.??
Ik zal maandag ook nog even een update plaatsen als ik bij de VK ben geweest.

Nou het is officieel een miskraam bij mij.. Wist het al wel, maar toch is er nog ergens wat hoop..
Op de echo was een lege baarmoeder te zien, nog iets "rommel" maar dat komt er vanzelf nog uit deze dagen.
Nu afwachten of mijn cyclus weer op gang gaat komen en dan gaan we weer een ronde verder.
Hopelijk kunnen we over een tijdje van elkaar leuk nieuws lezen hier op het forum!??

Terug
Bovenaan