Dames, bedankt voor jullie tips.
Allereerst Renske, beterschap met Meike! Er is niks zo pijnlijk als een oorontsteking!
Ik heb gisteren de "5 minuten methode" toegepast. Hij begon om 22.30 uur weer te mekkeren en ik ben elke 5 minuten even gaan kijken, 'm terug gelegd, aai over z'n bolletje en hopen dat ie weer ging slapen. Helaas.
Ik heb dit tot 23.15 uur volgehouden en toen werd ie echt hysterisch.
Ik ben toen met 'm op schoot op een stoel gaan zitten op z'n kamertje (er alleen naast zitten was helemaal niet goed) en toen viel tie in slaap. Toen ik 'm terug legde werd ie (allicht!) weer wakker en werd ik zo boos dat ik 'm ff flink heb vast gepakt en heb 'm heel boos toegesproken. Ik heb 'm echt geen pijn gedaan hoor... wees niet bang.
Ten eerste luchtte het me enorm op en hij was er blijkbaar zo van geschrokken, dat ie daarna als een lammetje in m'n armen lag en ik 'm nadat ie weer rustig was WAKKER in z'n bedje kon leggen en ik heb 'm op een paar gilletjes in z'n slaap na niet meer gehoord tot 7.30 uur. Toen heb ik 'm z'n tut terug gegeven en heeft ie tot 9 uur geslapen!!! Hallelulja (helaas stond m'n dochter wel om 7.45 uur naast me).
Ik hoop dus dat dit een ommekeer was en meneer blijkbaar even nodig had te horen wie er de baas is en dat er met mammie niet te sollen valt.
Hij werd vanochtend wakker en was echt zo vrolijk als ie in tijden niet geweest is.
Ennieweej, ik ben weer een beetje bijgeslapen en nou maar duimen dat het vanavond weer gewoon goed gaat.
Liefs,
Tessie