HELP!! Al 5 slapeloze nachten!

Renske had het van de week ook al dus idd mss een fase

Sterkte ermee, ik hoop dat het vannacht beter gaat

En een tip,.. probeer toch echt de kleine in zijn eigen bedje te laten liggen. Uiteraard is bij papa en mama helemaal het einde en tsja,.. zou jij dan graag weer terug naar je eigen koude bedje willen waar je dan alleen moet slapen?

Succes!!

Dat is waar Esme, ik pak Renske wel uit bed, maar blijf op haar kamer, als ik naar beneden ga of naar ons bed dan gaat ze alleen maar spelen, ik ga altijd met haar op  de grond zitten en maak haar dan weer rustig, ze ligt dan ook lekker rustig bij me en als ik haar dan weer in bed leg is het goed

Zodra ik haar mee neem naar onze kamer wordt ze veel te wakker

Dames, bedankt voor jullie tips.

Allereerst Renske, beterschap met Meike! Er is niks zo pijnlijk als een oorontsteking!

Ik heb gisteren de "5 minuten methode" toegepast. Hij  begon om 22.30 uur weer te mekkeren  en ik ben elke 5 minuten even gaan kijken, 'm terug gelegd, aai over z'n bolletje en hopen dat ie weer ging slapen. Helaas.

Ik heb dit tot 23.15 uur volgehouden en toen werd ie echt hysterisch.
Ik ben toen met 'm op schoot op een stoel gaan zitten op z'n kamertje (er alleen naast zitten was helemaal niet goed) en toen viel tie in slaap. Toen ik 'm terug legde werd ie (allicht!) weer wakker en werd ik zo boos dat ik 'm ff flink heb vast gepakt en heb 'm heel boos toegesproken. Ik heb 'm echt geen pijn gedaan hoor... wees niet bang.

Ten eerste luchtte het me enorm op en hij was er blijkbaar zo van geschrokken, dat ie daarna als een lammetje in m'n armen lag en ik 'm nadat ie weer rustig was WAKKER in z'n bedje kon leggen en ik heb 'm op een paar gilletjes in z'n slaap na niet meer gehoord tot 7.30 uur. Toen heb ik 'm z'n tut terug gegeven en heeft ie tot 9 uur geslapen!!! Hallelulja (helaas stond m'n dochter wel om 7.45 uur naast me).

Ik hoop dus dat dit een ommekeer was en meneer blijkbaar even nodig  had te horen wie er de baas is en dat er met mammie niet te sollen valt.
Hij werd vanochtend wakker en was echt zo vrolijk als ie in tijden niet geweest is.

Ennieweej, ik ben weer een beetje bijgeslapen en nou maar duimen dat het vanavond weer gewoon goed gaat.

Liefs,

Tessie

Kijk,.. dat heb je goed gedaan..
Soms gebeurd het wel eens uit onmacht en frustratie dat je het ineens spugzat bent, geen probleem! Zolang je de situatie maar in de hand houd en je kleine daarna wel weer de geborgenheid laat voelen..

Hij zal zich zeker een hoedje hebben geschrokken, maar zoals je zelf al aangeeft.. JIJ bent de baas en niet andersom!

Als ik het zat ben leg ik hem niet eens meer terug in zijn bedje en laat hem gewoon staan. ik zeg "de groeten" en trek de deur dicht.. ja daar staat ie dan met z'n goed fatsoen! Niemand die hem meer hoort (denkt hij) of aan zijn spelletje mee doet. Na een half uur ofzo ga ik nog eens terug om zijn tut etc terug in bed te leggen en hem goed neer te leggen maar zeg dan ook helemaal niks tegen hem. Hij kijkt me dan alleen nog maar aan en is zo mak als een lammetje.. Heeft zichzelf dan gewoon uitgeput haha.. Ik zeg dan alleen nog maar "slaap lekker", aai hem over zijn bol en ga weer.. dan is hij binnen 5 min in dromenland.. Komt gelukkig niet vaak voor, maar ik doe er ook  écht niet aan mee!

Goed gedaan dus! Nu blijven volhouden!

Esmé mv kay

Ik had een heel bericht voor je gemaakt met complimenten en prietpraat, nokt ie ermee
Nog een keer in verkorte versie;

GO TESSIE

You go girl!!!!!!! Even pittig zijn en hij begrijpt het meteen, je hebt gewoon een ultraslim kind op de wereld gezet. En je bent mooi uitgeprobeerd hahahahaha. Ik trap er ook in hoor, troost je.....

Meike is weer helmaal opgeknapt, koortsvrij, oortjes uitgelepeld en huppekee ze is weer de oude. Ze heeft klokjerond geslapen van schrik dus ligt nu ook weer heerlijk.

Nou volhouden bij het mannetje want hij zal het nog wel eens proberen en wat je zegt YOU RULE GIRL!!!!

Liefs Renske

Terug
Bovenaan