[quote quote=10423154]Ik heb veel geoefend adhv het boek ‘je baby in een droomritme’. Veel daarvan doe je overigens al. En eigenlijk is een slaapje van 45 min overdag wel heel goed, want dan maken ze wel een cyclus vol. Mijn kleine heeft verborgen reflux dus slaapt alleen in de draagzak of max een half uur in bed.. dus geen goed voorbeeld haha. Maar we hebben dit boek gevolgd en het inslapen in haar bedje gaat wel beter. Soms duurde het overigens inderdaad langer om haar in bed te krijgen dan dat ze sliep.. heel frustrerend maar het zal wat geduld vragen als je haar het met de borst in slaap vallen wil afleren en niet wil laten huilen (waar ik ook geen voorstander van ben!). Veel succes![/quote]
Oef dat is helemaal pittig ja. Hier viel ze eerst ook nog wel eens in de reiswieg in slaap, maar sinds ze de draagzak heeft ontdekt, zet ze het op het gillen als ze niks kan zien? ik heb wel het boek Slaap! en daar al meerdere tips van geprobeerd, ik zal eens kijken naar het boek dat je aanraad! En dankjewel!
Oef dat is helemaal pittig ja. Hier viel ze eerst ook nog wel eens in de reiswieg in slaap, maar sinds ze de draagzak heeft ontdekt, zet ze het op het gillen als ze niks kan zien? ik heb wel het boek Slaap! en daar al meerdere tips van geprobeerd, ik zal eens kijken naar het boek dat je aanraad! En dankjewel!