Help, baby wilt maar niet inslapen

[quote quote=10423303]
Thanks!  hoe deden jullie het voor die tijd, bijvoorbeeld met een oppas of was daar nog geen sprake van? En toevallig enig idee hoe ze het op de opvang hebben geleerd? Kijk, dat ze bij mij in slaap wilt vallen vind ik op zich niet heel erg. Ik vind het vooral lastig dat ik de enige ben die het voor elkaar krijgt en ben een beetje bang dat als ze straks naar een oppas gaat, ze gewoon niet slaapt of dat ik een oververmoeid kind terug krijg
 Vreemde ogen dwingen denk ik haha! Ik heb de leidsters lachend succes gewenst en voor we thuis waren (toenmalige opvang zat in onze woonwijk) kregen we een bericht dat ze sliep. Hoe dan?! Ze slaapt ook altijd beter bij de opvang dan thuis. Zal wel met prikkels te maken hebben. Als mijn ouders op kwamen passen, dan viel ze ook alleen op de arm in slaap
[/quote]
Haha, bijzondere wezentjes zijn het? ik ga het onthouden, het geeft in ieder geval wat hoop van anderen te horen dat het goed komt?

[quote quote=10423313]Ik zag laatst een video op YouTube van Elise Milou over slaapregressie. Misschien kun je daar tips uit halen?[/quote]
Ga ik opzoeken, thanks! 

Hoi, ik las je berichtje. Ik volg momenteel een opleiding tot slaapcoach en wellicht dat ik je gratis kan helpen. Zou je meer informatie hierover willen ontvangen, stuur mij een berichtje via Instagram: ghislaineblom. Groetjes Ghislaine 

Heel herkenbaar. Tot 3 maanden kon ik ons zoontje prima wakker in bed leggen. Niets aan de hand. Daarna begon het drama huilen huilen... ik ben toen gestart met de wakkertijd te vergroten. Hij is nu 4,5 maand en ik laat hem bewust 2 uur wakker. Ik merkte als ik hem te vroeg in bed legde hij ging huilen. Nu is hij ook echt moe genoeg en valt hij 9/10 keer in slaap. In de periodes dat het drama was voedde ik hem op de slaapkamer (verschonen, slaapzak al aan) en legde ik hem slapend in bed. Nu hebben we een knuffel / speen en kan ik hem ook wakker in bed leggen..

[quote quote=10423362]Hoi, ik las je berichtje. Ik volg momenteel een opleiding tot slaapcoach en wellicht dat ik je gratis kan helpen. Zou je meer informatie hierover willen ontvangen, stuur mij een berichtje via Instagram: ghislaineblom. Groetjes Ghislaine[/quote]
Wat aardig! Ik ga je zo een DM sturen! ?

[quote quote=10423569]Heel herkenbaar. Tot 3 maanden kon ik ons zoontje prima wakker in bed leggen. Niets aan de hand. Daarna begon het drama huilen huilen… ik ben toen gestart met de wakkertijd te vergroten. Hij is nu 4,5 maand en ik laat hem bewust 2 uur wakker. Ik merkte als ik hem te vroeg in bed legde hij ging huilen. Nu is hij ook echt moe genoeg en valt hij 9/10 keer in slaap. In de periodes dat het drama was voedde ik hem op de slaapkamer (verschonen, slaapzak al aan) en legde ik hem slapend in bed. Nu hebben we een knuffel / speen en kan ik hem ook wakker in bed leggen..[/quote]
Ik ga het eens proberen. Ik merk overdag dat ze na 1.5 uur echt aangeeft dat ze moe is. Wat gek is want na haar namiddagslaapje rond een uur of 16.00 wilt ze daarna echt niet meer slapen. En ook niet voor 19.30. Daarna lijkt ze wel erg moe maar valt ze in slaap voordat ze echt uitgedronken is en wordt ze na n uur weer wakker of het eindigt met oververmoeid jengelen. Hopelijk is haar wakkertijd straks wat langer en komen de slaapjes beter uit?

Terug
Bovenaan