HELP!!! Ben radeloos baby huilt telkens heel hard

<p>Dag dames, ik ben een beetje radeloos. Mijn zoon van 9,5 maand huilt heel erg hard en uren door als ik hem in bed leg. Hij krijst de hele buurt bij elkaar. Heeft iemand tips om hem stil te krijgen of  überhaupt iets wat ik kan proberen of doen? hij wilt de heletijd op de arm genomen worden maar ja hij zal gewoon moeten leren om te slapen in z’n eigen bed. alle raad is WELKOMMM!! </p>

Weet niet of hij dit altijd heeft gehad of dat het nieuw is? Als het iets nieuws is dan zit hij misschien in een fase van verlatingsangst? Op een gegeven moment leert hij het echt, maar hij heeft misschien wel een beetje hulp nodig..Een baby die overstuur is zal door aanmaak van stresshormoon in elk geval sowieso niet slapen! Dus niet laten huilen in elk geval..
Je hebt het vast allemaal al geprobeerd, maar toch: 
vast slaapritueel, eerder naar bed (oververmoeide babies slapen ook moeilijk in), knuffel met hartslag, draagzak, hulp van partner..
Als je het even niet meer trekt even weglopen om jezelf te herpakken! Misschien een slaapcoach inschakelen?

Persoonlijk zou ik hem ook niet te lang laten huilen, je wilt ook niet dat hij een negatieve associatie met zijn bed gaat krijgen.
geef je nog een fles voor het slapen gaan? Ik ga met mn baby op mijn bed liggen en daar geef ik hem dan de fles, hij valt of al in slaap tijdens die fles of hij word er slaperig van en dan kan ik hem zo in zijn eigen bed leggen en dan slaapt hij de nacht door. De eerste 2 uur heb ik er wel nog ‘white noise’ bij. Het geluid van een afzuigkap (youtube & oude telefoon) werkt bij ons. Als hij diep slaapt dan zet ik die uit.
Het zou inderdaad zoals hierboven gezegd word verlatingsangst kunnen zijn..

Heel herkenbaar! Ons zoontje is nu 10 maand en doet dat ook sinds een paar nachten. Ik heb het idee dat het inderdaad verlatingsangst is. Wij halen hem dan even uit bed en gaan in de schommelstoel zitten. Vaak valt hij dan bij ons in slaap en kunnen we hem wel rustig weg leggen. Succes! Het gaat vast weer over 

Terug
Bovenaan