HELP!!! Ben radeloos baby huilt telkens heel hard

Hi vbe,
Wat lastig voor je! Onze dochter is nu ruim 3 jaar en we hebben ook heel wat met haar te stellen wat betreft slapen, al van baby af aan. Menig tip gekregen over hoe het aan te pakken.  Vooral dat we niet bij haar moesten blijven, want daar zou ze alleen maar teveel aan wennen. Maar als we weggingen hadden we een hysterisch kind, tot ademnood aan toe. Dus wij zijn bij haar blijven zitten op haar kamer tot ze echt diep in slaap was. En als ze dan een paar uur later weer kwam? Tsja, dan begon dat riedeltje weer opnieuw, helaas. Maar het gaat een keer over, geloof me!
Ik kan me voorstellen dat het je opbreekt. Doe vooral waar je je goed bij voelt en kijk ook hoe je dit samen kan doen. Je kan ook het consultatie bureau om advies vragen. Bij ons is er toen iemand thuis gekomen. Heb ik niet veel aan gehad, maar ja, dat kan voor iedereen anders zijn. 

Succes ermee!! 

Ja precies hier precies hetzelfde zodra we weglopen echt een hysterisch kind en dan word hij ook helemaal rood doordat hij zo weinig adem binnen krijgt. Bij ons gaat dat ook zo dat hij zowieso na een paar uur weer wakker word en dan gaat die weer extreem huilen. 
ik geloof er gewoon niet meer in dat het ooit een keer overgaat want ben er gewoon depressief van. Mijn man werkt zoveel dat hij geeneens opstaat savonds en slaapt vaak op zolder omdat hij dan vroege diensten heeft en z'n slaap nodig heeft. Mijn man vind het ook lastig om hem stil te krijgen dus laat het maar altijd aan mij over. Gaat er alleen soms een half uur ongeveer bij zitten maar geeft het dan ook op . Wij hebben een kinderarts omdat we in Duitsland wonen, en heb zo vaak overwogen om hulp te vragen maar toch niet gedaan. Zoals jij ook al zegt het heeft niet geholpen en daar ben ik dus bang voor. 

Terug
Bovenaan