HELP!!! Ben radeloos baby huilt telkens heel hard

Ik denk dat het verlatingsangst is, want als ik erbij ga liggen dan is die gewoon stil of als ik m in ons bed leg dan is die ook gewoon stil. White Noise en alle andere liedjes helpen niet helaas ? weet iemand van jullie wat ik dan zou moeten doen bij verlatingangst, want het gaat echt elke avond precies hetzelfde 

Jouw slaapshirt geven bij hem in bed? Ik heb mijn shirt wel eens over de rand van het bed gehangen of met zijn knuffel geslapen. Wat ook werkt is echt hetzelfde ritme/ritueel aanhouden.. Voorspelbaarheid werkt goed!

Wij hebben dit ook sinds een paar dagen! Mijn zoontje is bijna 8 maanden! Er is wel een sprongetje rond deze tijd en de periode van verlatingsangst.  Het is mijn derde en ik weet ook niet wat ik er aan moet doen! Overdag slaapt hij wel in zijn bedje maar in de avond slaapt hij laatste twee/drie dagen pas om half 10 maar dan wel naast mijn man in ons bed... Ik maak hem dan wakker voor zijn laatste fles (ja die heeft hij ook nog) en dan leg ik hem in zijn eigen bed en dat gaat goed. In zijn bed blijft hij huilerig. Komt vast wel weer goed, maar is erg lastig! Wie weet heeft iemand nog een gouden tip!

Heb weleens mijn platte kussen onder z’n hoofd gelegd in z’n eigen bed zodat die mijn geur blijft ruiken maar dat hielp ook niet. 
Ja wij hebben dit nu ook wel vaak gedaan gewoon bij ons in bed en daarna weer in z’n eigen bed dat ging wel goed als die sliep maar als die nog een beetje wakker was dan konden we het schudden dat die weer rustig werd. 
heb dit ook niet met m’n dochter meegemaakt die is echt de ideale dochter op aarde want alles gaat zo makkelijk. 
Hopelijk komt die gouden tip gauw ja haha

Hoi, ik leg mijn dochtertje op mijn buik in ons bed en dan net zo lang tot ze slaapt en dan leg ik haar in bed. Soms duurt dat 5 minuten, soms een half uur.  Huidhonger, dichtbij je willen zijn is het liefste wat een kindje wil. En het is heerlijk om de kleine zo dichtbij te hebben. En je rust zelf ook wat uit. Laten huilen is idd in mijn optiek ook geen optie. Teveel stress en dan wordt de verlatingsangst alleen maar groter. Hoop dat je hier wat aan hebt. Succes 

En ik doe tegenwoordig oordoppen in. Klinkt gek misschien maar het harde huilen geeft mij stress omdat ik niet tegen hard geluid kan. Zo hou ik het ook langer vol

Bij ons hielp om te gaan rommelen in zijn kamer. Of met deur open zodat hij ons kon horen. Als hij begon met huilen niet heen te gaan maar op een afstand te zeggen we zijn er nog. Ga maar lekker slapen. En als alle klusjes gedaan waren op een stoel met telefoon bijvoorbeeld. Na anderhalve week ging het een stuk beter 

Het geeft mij ook enorme stress ik kan het niet meer eens aan dat gehuil. Zoals nu bijvoorbeeld het is nu 01:01 hij heeft nu echt 45 minuten lang achter elkaar gehuild en stopt maar niet met huilen. Ik weet niet meer wat ik moet doen, ik word helemaal gek. Bijna 10 maanden lang hoor ik alleen maar gehuil de heledag en nu is het vooral als die in bed word gelegd. Ik twijfel dan aan mezelf van wat doe ik zo verkeerd dat hij nooit tevreden is. 

Terug
Bovenaan