HELP!! Billetjes kapot en sudocrem doet pijn

Hoi,

Mijn ventje heeft zijn billetjes kapot. Rond de anus en echt tussen de billetjes is het hartstikke rood. Ik neem aan dat dit luieruitslag is??

Hij is 9 maanden en sinds 1 week komt er een tandje door, dus het zou goed kunnen.

Nu smeer ik er al Sudocrem op, maar ik heb de indruk dat dat pijn doet, want hij huilt als ik het erop smeer.
Heeft iemand een ander middeltje wat niet pijnlijk is??

Ik hoor het heel graag, want ik vind mijn ventje ZOOOOOOOOOOOO zielig!

Groetjes,
Nancy
 
hoi
ik zou hem elk uur ff na kijken of hij nat is of een tijdje op een kleet of handdoek in zn bloten billen telaten lopen (spelen)zo dat het kan drogen
en ik smeer er zinkzalf op en dan is het snel over

misscj=hien een ander merk luiers proberen huggies zijn erg absorberend of baby dry die voor droge billetjes snachts
ik hoop dat je er wat aan hebt
groetjes nicole
 
hoi
ik zou hem elk uur ff na kijken of hij nat is of een tijdje op een kleet of handdoek in zn bloten billen telaten lopen (spelen)zo dat het kan drogen
en ik smeer er zinkzalf op en dan is het snel over

misscj=hien een ander merk luiers proberen huggies zijn erg absorberend of baby dry die voor droge billetjes snachts
ik hoop dat je er wat aan hebt
groetjes nicole
 
hoi
ik zou hem elk uur ff na kijken of hij nat is of een tijdje op een kleet of handdoek in zn bloten billen telaten lopen (spelen)zo dat het kan drogen
en ik smeer er zinkzalf op en dan is het snel over

misscj=hien een ander merk luiers proberen huggies zijn erg absorberend of baby dry die voor droge billetjes snachts
ik hoop dat je er wat aan hebt
groetjes nicole
 
hoi
ik zou hem elk uur ff na kijken of hij nat is of een tijdje op een kleet of handdoek in zn bloten billen telaten lopen (spelen)zo dat het kan drogen
en ik smeer er zinkzalf op en dan is het snel over

misscj=hien een ander merk luiers proberen huggies zijn erg absorberend of baby dry die voor droge billetjes snachts
ik hoop dat je er wat aan hebt
groetjes nicole
 
hoi,

ik gebruik altijd uierzalf werkt prima werk ook ontsmetend.
maar je zou ook even advies kunnen vragen aan arts en of cunsultatie bereau.

groetjes
monique
 
Hoi,

Voor de rode billetjes van mijn dochter gebruik ik de Calendula Balsem van Weleda. Dat helpt super! Als de billetjes echt kapot zijn, schijnt maizena te helpen. Tip van mijn schoonzus. Haar zoon had echt hele kapotte billen met het krijgen van tanden. Maizena was het enige dat hielp. Ik weet het, het klint raar, maar wellicht het proberen waard. En inderdaad luier vaak verschonen en af en toe zonder luier.

Groetjes!
 
Terug
Bovenaan