HELP BMR PRIK OPKOMST

Tijs heeft ze begin oktober gehad en heeft nergens last van gehad. Ik sluit me ook bij Myrna aan, de kans dat ze last krijgen van de inenting of er iets aan over houden is veel kleiner dan dat ze een van de ziekten krijgen. Ik heb dan ook geen moment getwijfeld over de inenting.

Groetjes,
mv Tijs

Wij moeten de 28 e voor de prikken.
Ben benieuwd,maar wij doen dus wel gewoon mee aan alle prikken....
groetjes piewie,mv Mila

Kian is gisterochtend geweest. Nergens last van. Ben benieuwd volgende week. En ook mee eens: Liever paar dagen hangerig dan de Bof MAzelen of Rode hond in het echt.
Liefs Nelleke

Hoi,

Jamie heeft hem vorige week dinsdag gehad. En ook ik twijfelde heel erg. Maar ik vond het toch belangrijk dat hij hem kreeg. We zijn nu een week verder en hij heeft alleen de eerste paar dagen wat meer geslapen en tot nu toe nog nergens last van gehad. Hier viel ht dus heel erg mee.,

Gr. Natasja mv Jamie

Mag ik vragen wat jouw voors en tegens zijn???

Ik kan namelijk de tegens niet echt vinden. Oke, misschien zijn ze een paar dagen ziekjes, dat is wel vervelend maar ze krijgen dan tenminste geen ernstige ziekte.

En dat ene spuitje meer of minder.. dat zijn ze een uur later al vergeten hoor.

Maar misschien kun jij me nadelen geven die ik over het hoofd heb gezien.

Tyche heeft in ieder geval wel alle inentingen gehad.

Groetjes Kirsten

HOi hoi

Wij hebben hem ook gewoon laten geven....Als iedereen straks niet meer gaat inenten, dan krijgen we straks al die enge ziekten weer terug..... En daar zitten we denk ik niet op te wachten... Stef heeft er trouwens totaal geen last van gehad, dus dat viel erg mee.

Voor iedereen die het niet doet....voel je niet aangevallen door mijn woorden, en doe vooral waar je je goed bij voelt,  maar dit is wel hoe ik erover denk...

Liefs Annet

Hoi,

Ik begrijp eerlijk gezegd ook niet zo goed waarom je er zo "bang" voor bent.
Je wilt toch het beste voor je kind? En daar horen nu eenmaal inentingen bij!
De ziektes waar ze tegen ingeent worden zijn echt niet de lulligste, daar worden ze goed ziek van (of erger), dus wees blij dat die vaccinaties bestaan.
Ook begrijp ik niet zo goed waarom iedereen zo overdreven reageert als een kind een prikje moet krijgen, ze vinden het 2 tellen erg en dan zijn ze het alweer vergeten.

Tegenwoordig is alles zielig lijkt het wel, daar word ik soms een beetje kriegel van.

Het is gewoon noodzakelijk.....voor de gezondheid van je kind!!!!  

groetjes

Sorrie dat ik me er even tegen aan bemoei   maar ik twijfel dus ook heel erg.
En ik vind het helemaal niet zo raar al je twijfelt hoor.
Je kunt er beter een paar keer goed over nadenken dan zomaar klakkeloos aannnemen dat als ze het van bovenaf invoeren het wel goed zal zijn.
Ik weet nog niet wat wij gaan doen. Gelukkig hebben de meeste kinderen er weinig tot geen last van, maar er zijn wel degelijk gevallen waarbij er wel een heftige reactie kwam.
Kinderen zijn er zelfs door in het ziekenhuis beland.
Kijk als je achteraf kan zeggen dat jou kind nergens last van heeft gehad dan heb je natuurlijk makkelijk praten.
Ik ben het er wel mee eens dat je kind beter een paar dagen ziek kan zijn dan...enz.
Maar nu zijn bof, mazelen en rode hond niet hele ernstige ziektes hoor.
Ik ben er pas op mijn 11e tegen ingeent.
Het is alleen zo dat de complicatie (hersenontsteking) die het met zich mee kan brengt wel heftig zijn.

Ik ben van mening dat je best af en toe je twijfels kan hebben en dat je ook best wel de voors en de tegens mag uitzoeken.
Dat gaat er niet om dat een prikje zielig is.

Succes iedereen die nog een beslissing moet nemen.

Terug
Bovenaan