help... bruinverlies!

hai meiden
Wie heeft dit ook wel eens gehad??
Ik ga net naar de wc en verlies bruin bloed! Ik ben erg ongerust. Ik hoop niet dat het nu misgaat! Het was echt wel een klein plasje donkerbruin bloed. Wie heeft dit ook gehad, en is het nog goed gekomen???
Ik ben erg onzeker nu.
Groetjes dong
 

Hallo,

Ik heb het nooit gehad, mijn miskraam begon met lichtroze slijm-afscheiding.

Maar ik zal als ik jou was, de verloskundige of huisartsenpost, of eerste hulp ff bellen!!!!

Succes!!!!

Liefs Randy
11 weken en 1 dag zwanger
 
Hoi Dong,

Ik heb al vanaf het begin van mn zwangerschap beetje bruinverlies, en soms ook wat bloed. Maar tot dusver gaat het nog steeds goed. Ben nu bijna 6 weken zwanger. In het
begin van je zw schap kun je wat bruinverlies of zelfs bloedverlies hebben. Anders moet je het even googlen, zo lang je er verder geen krampen bij hebt hoeft er niks aan de hand te zijn. Succes, groetjes Suza
 
Hoi hoi,

Ook ik heb bruinbloedvverlies gehad. Bij mij was het alleen met afvegen.
Ik heb ook 3x echt bloed verlies gehad, ook alleen maar bij afvegen.
Was bij mij niet echt veel, maar na het echte bloedverlies heb ik toch met verloskundige gebeld.
Verloskundige vertelde mij dat zolang ik geen krampen had ed mij geen zorgen moest maken. Wanneer het bloeden doorzette moest ik terugbellen.
Op donderdag 1e keer bloedverlies (toen had ik gebeld), zaterdagavond 2e keer bloedverlies en maandagochtend 3e keer bloedverlies.
Heb die maandag dan ook weer teruggebeld en gezegd dat ik stijf liep van de zenuwen ivm bloedverlies. Ze gingen kijken wat ze voor mij konden doen en gingen mij terugbellen.
Ik had ontzettend veel geluk en kon gelijk de volgende dag om een echo komen!
Alles was gelukkig goed! Nu ben ik 12 weken en 3 dagen zwanger en alles is nog steeds goed!
Ik heb ook heel veel op internet gelezen en je leest eigenlijk dat je t/m 12 week bloedverlies kan hebben..
Heel veel succes!!
Liefs,
Jorhoromo (Cindy)
 
Hoi Cindy,

Kijk dat stelt mij ook weer gerust! Ik heb nl ook steeds beetje bloedverlies, maar voel me wel echt superzwanger gelukkig.. Hoe ver was jij dat je dat had?

groetjes Suza
 
Hoi Suza,

Ik heb mijn eerste echo gehad toen ik 7 weken en 2 dagen zwanger was.
Dit was een termijnecho omdat ik erg onregelmatig ongesteld was.
(Voor deze echo had ik al wat bruin bloedverlies bij afvegen. Dit heb ik ook aangegeven aan gyneacoloog. Dit kon geen kwaad zeiden ze).
Ik kreeg met 7 weken en 2 dagen een inwendige echo. Daarna had ik weer wat bruin bloed verlies. Een week later ofzo begon dat echte bloed verlies.
Toen heb ik een echo gehad met 9 weken.
Na die echo heb ik GEEN bloedverlies meer gehad. Met 10 weken en 4 dagen heb ik weer een termijnecho gehad om definitief te bepalen wanneer ik uitgerekend ben.
En vandaag heb ik echo gehad ivm nekplooimeting.
Dus eigenlijk na die echo van 9 weken heb ik geen bruinbloed/helder bloed verlies meer gehad!
Heel veel succes! En blijf gewoon positief. Al moet ik wel heel eerlijk zeggen, dat ik mij echt 12 weken zorgen heb gemaakt.
Zeker na vandaag heb ik echt zoiets van : Ik ben zwanger!!
Liefs,
Jorhoromo (Cindy)
 
Hoi!

Ik heb ook dagen dat ik het helemaal niet zie zitten.. Ik ben nu bijna 6 weken en heb eig sinds een week last van klein beetje heel lciht bruinverlies. Afgelopen vrijdagavond ineens veegje licht rood bloed. En vanochtend weer beetje roze. Al een paar keer contact gehad met vk en zij geeft aan dat het heel goed signaal is dat ik me echt zwanger voel en geen krampen heb. Kijk, garanties tot 3 maanden heb je nooit. Ik heb het 06 nummer van de echo praktijk en als ik me vanaf volgende week onzeker voel dan mag ik ook een inwendige echo laten maken. Dat stelt me wel gerust. Wat goed zeg da bij jou nu alles helemaal goed is!!! Moet je ook eerlijk zeggen dat ik uitkijk naar de 3 maanden grens hoor! Tis zenuwslopend zo op deze manier..

groetjes Suza

ps wel heel fijn om te horen dat het bij jou nu zo goed gaat!!! had jij veel bloedverlies?
 
Hoi,

Nee helemaal niet veel bloedverlies. Om ff vies te praten :)...Normaal als je ongesteld bent en je plast is het water in de WC rood.
Nu had ik dat helemaal niet. Alleen bij afvegen had ik rood bloedverlies. Dus op mijn wc papier. Heb daarna een maandverband in mijn onderbroek gedaan..is helemaal niets opgekomen. Daarna  naar de WC geweest en  werd het bruiner...en toen helemaal niets meer. En zo 3x op 3 verschillende dagen.
Dus echt ontzettend weinig!
Als ik jou was en je twijfelt echt laat je een inwendige echo doen.
Ik kan jou vertellen dat het echt niets voorstelt.
Ik was ontzettend zenuwachtig omdat ik ontzettend preuts ben, maar toen ik daar eenmaal binnen was was ik echt super relaxed. Het is een soort staaf dat er echt maar een heel klein stukje naar binnen gaat!

Ik voelde mij ook ontzettend zwanger! Pijne borsten...lichaam dat al aan het groeien was....en ontzettend MOE...

Probeer echt positief te zijn. En blijf je alsmaar met een ontzettend rotgevoel lopen ga dan om een echo..!

Liefs,
Jorhoromo (Cindy)
 
Terug
Bovenaan