help... bruinverlies!

Hoi Meiden,

Wat ben ik blij om hier zoveel positieve reacties te lezen dat doet me echt goed! Ik had gister even gegoogled en daar las ik alleen maar negatieve reactie dus daar werd ik ook niet vrolijk van. Als het goed is ben ik nu 6 weken en 2 dagen zwanger en ik krijg over 4 weken mijn eerste echo, echt spannend! Ik voel me trouwens wel erg zwanger, moe, pijnlijke borsten en veel de wel af en toe kramp in mijn buik.

Groetjes Evelien
 
Hallo,

Ik ben nu 6 weken zwanger en sinds vandaag behoorlijk wat bloedverlies. Het lijkt op gewone menstruatie. De ene keer is het gewoon helder bloed, dan weer veel bloed/slijm en dan weer wat bruinige afscheiding. Ik heb geen buikkrampen oid, maar toch de VK gebeld. Ze vertelde me dat het heel normaal is en dat het een inestelingsbloeding is. kan het me niet voorstellen dat dat zo veel is dan. Ik wacht nog even af en eis anders komende maandag een echo. iemand hier ervaring mee? bedoel dan met wat heviger bloed/slijmverlies?

Thx
 
Hoi Sjuulke, ik heb hetzelfde als jij. Sinds gisteren wat bruin bloedverlies, maar nu net bijvoorbeeld echt rood bloed dat in de wc viel. Ik ben 5 weken en mijn VK zei eigenlijk hetzelfde dat het kan, maar zolang je geen buikkramp hebt het geen miskraam hoeft te zijn. Ik ben er wel heel nerveus onder en voel ook wel wat spanning in mijn buik, of beeld ik me dat in? De positieve verhalen hier stellen me wel wat gerust, maar elke keer als ik naar de wc ga ben ik weer in paniek. Het enige wat ik kan doen is afwachten ... en dat doe ik dan ook maar.

Sterkte allemaal.

Liefs
 
Terug
Bovenaan