help... bruinverlies!

Fijn om te lezen dat er ook mensen zijn met een goede afloop!
Ik heb nog steeds wat oud bloedverlies. Eigelijk alleen als ik geplast heb, en dan bij het afvegen. Ik hoop dat dit snel over is. Ik ga verder gewoon afwachten, geen vk of ehbo bellen ofzo. Als het een miskraam word, dan word het dat toch wel.
Maar ik lees op internet veel dat ik me niet al te veel zorgen moet maken zolang het oud bloed is, en het is minimaal. Buikpijn heb ik wel af en toe, maar dat heb ik eigelijk al vanaf mijn eisprong. (ben nu 6 wk 3dgn)
Maar het is wel zenuwslopend dit....poeh
ZIjn er nog meer meiden die dit ook hebben gehad met positieve afloop?
 
Hoi Dong,
Ik ben net aan de 17e week begonnen en heb al ruim 11 weken bloedverlies, varierend van oud bloed, bruine afscheiding tot twee keer over binnen een paar seconden tot aan mijn knieen onder het bloed. Echt  schrikken, maar het hoeft niet verkeerd af te lopen.
Ik sta nu wel onder strenge controle bij gyn. (is overigens mijn derde zwn.schap), moet deze maand iedere week komen en dat is wel zo fijn. Bij mij gaat het soms een paar dagen weg (1 x zelfs 13 dagen niet gebloed), maar helaas komt het steeds weer terug. Ik moest er rekening mee houden dat dit tot aan de bevalling gaat duren en misschien zelfs vanaf 26 weken opname. Goed ik ga natuurlijk van het best uit, maar dat is weleens moeilijk, moet het nu ook rustig aan doen, en mag niet meer zwemmen, in bad, fietsen en zelfs geen gemeenschap . Als je het niet vertrouwt gewoon direct met je vk contact opnemen en aandringen op een echo. Beter een keer te vaak dan niet, toch?
Het is fijn om gerust gesteld te worden, anders zit je ook maar in onzekerheid, is om gek van te worden.

Veel sterkte en erop vertrouwen dat het goed komt.
Groetjes Augie
 
Hoi,

Je vraagt om positieve ervaringen. Ik heb beide..na 2 miskramen ben ik nu voor de 3e keer zwanger en heb ook al 3x bloedverlies gehad. Dacht dat ik gek werd, ging er al helemaal vanuit dat het weer om een miskraam ging. Echter bleek bij een inwendig onderzoek dat mijn baarmoedermond nogal gevoelig is en snel bloed. Gisteren weer een echo gehad en vandaag weer bloedverlies. Ben volgens de gyn nu 6 weken..heb een vruchtzakje gezien, een dooierzakje en een vruchtje. Helaas nog geen kloppend hartje maar dat komt vaker voor aldus de gyn. We blijven in spanning afwachten..over 2 weken mogen we weer voor echo.
suc6 en hoop dat het voor jou ook niets te betekenen heeft.

gr.
ineke
 
Hoi Dong,

Was nog vergeten te vermelden dat ik bij mijn vorige zwangerschappen ook bloedverlies heb gehad. Bij de eerste rond 10 weken ong. 5 dagen en bij de tweede rond 8 weken, duurde 3 dagen. Daarna niet meer gehad en zijn beide gezond te wereld gekomen.
Het komt heel veel voor dat vrouwen bloedverlies hebben in de eerste weken van hun zwangerschap. Meestal is dit een innestellingsbloeding of is het een kleind bloedvaatje wat knapt (kan na gemeenschap). Als je geen andere klachten hebt dan lijkt me dit onschuldig. Maar nogmaals bel je vk en die kan je vast wel gerust stellen.

Succes,
Anoek (augie34)

 
Hallo ladies,

Ik hoor eigenlijk nog niet tot het zwangerschapsforum, maar wilde toch even reageren.
Ik ben zo blij om dit te horen dat dit vaker voor komt.
Heb maandag eigenlijk mijn NOD, maar heb vanaf vorige week donderdag steeds steekjes onderin de buik en sinds maandag ook ontzettend moe verder nog niets.
Dus kon de spanning niet houden en heb vrijdag wel 3 verschillende testen gedaan.
En op de 1e 2 was zo minimaal een vage streep dat je m alleen in het licht zag.
Toch maar een kruidvat test geprobeerd en was toch wat duidelijkere streep te zien.
diezelfde middag naar dokter gegaan weer een test, maar kon in de schaduw geen streep zien.
Dus moest toch tot maandag afwachten.
Vandaag last van bruidvloed en alleen bij het afvegen.
Nu dat ik dit van jullie lees heb ik toch nog hoop.

Daar wil ik jullie even voor bedanken. Ben zo blij met het forum. Die onzekerheid wat je hebt. En wat je hier met iedereen kan bespreken en dan hoort dat je niet de enige bent. Thanks.

Groetjes gizzymo
 
Hoi Gyzmo!

Spannend zeg voor je! Laat je morgen nog even weten wat je uitslag was?!

Heel veel succes! En ja ik ben ook echt zo blij met het forum.. Het is zo onzekere, spannende maar ook zo een leuke tijd. Heel erg prettig om dat allemaal met ekaar te delen!

Succes!!!

Liefs, Suza
 
Hallo Suza G,

Vandaag is mijn NOD. En nog geen ongi, alleen bij het afvegen minimaal bruin vloed, wat overigens steeds minder word.
Heb gisteren een test gedaan, maar daar  kon ik  helaas geen streep meer op te vinden.
Ik snap het niet helemaal meer.
Heb geen ongi gevoel en heb normaal mooie cyclussen van 29 dagen dus zou vandaag toch echt ongi moeten worden.
Ach we kijken vandaag nog even aan en anders dan maar een beter merk zwangerschapstest halen. Misschien dat dat helpt.

groetjes Gizzymo
 
hoi,

Ik ben nu 6 weken zwanger (hoeveelste dag weet ik niet hoor?!!). Bij het vegen heb ik ook wat oud bloed verlies. Ik maak me ook ontzettend veel zorgen. Het eerste namelijk mijn eerste zwangerschap. Ik voel me ook niet echt zwanger eerlijk gezegd. Ben niet misselijk, ben ook niet echt onwijs moe, vorige week wel heel even pijn in mijn borsten gehad maar ook niet constant. Dus ik twijfel heel erg of ik nog wel zwanger ben. Heb vorige week twee testen gedaan en die waren positief! En om nou weer een test te gaan kopen?!?!? Hebben jullie dat ook? Nergens last van??
En vanaf wanneer bel je de verloskundige? Volgens de huisarts vanaf de 7de week????

Oh wie kan me geruststellen????

groetjes   Linda
 
Terug
Bovenaan