Help! Clearblue test heeft 1-2 weken zwanger aan....

<p>Hi allemaal! </p><p>Gister tot grote verbazing achter gekomen dat ik zwanger ben... ondanks ik pcos heb en over 2 weken een traject zou gaan beginnen. Helemaal verbaasd! </p><p>Nu heb ik een test gedaan en geeft aan 1+2 weken. Ik heb dan een korte cyclus gehad ben 10 april voor het laatst ongesteld geweest. </p><p>Hoe lang zou ik dan zwanger zijn?? Snap er niks van haha! </p><p>Wanneer moet je bellen naar een verloskundige etc? Ben zo verbaasd haha. </p><p>Liefs Demi</p>

Mischien kun je dat beter door de verloskundige  laten bepalen met een echo.  Of misschien kunne ze het zo berekenen 
Je kan nu al bellen  hoor voor een afspraak.  Kan maar gepland  staan ?
Leuk gefeliciteerd  ????

Moet je niet eerst het centrum nellen waar je je traject zou beginnen misschien kunnen zij helpen met een bepaalde echo of ze ook wat zien. Ik ben ook op natuurlijke wijze zwanger geworden maar moest eerst naar fertiliteiten centrum. Nu 10 wekrn 

Je moet er altijd 2 weekjes bij optellen dus, en bij een positieve test mag je meteen een vk bellen. Die kijken uiteindelijk echt hoe ver je bent.
Gefeliciteerd!! Xxx

Dankje wel allemaal! En Nicolle!! Zo lief!!! 
Nu net weer een normale test er tegen aan gegooied.. beetje geschrokken is een heeeel licht streepje?! ? herkennen jullie dat??? Word een beetje bang nu. Voel me nog steeds hetzelfde wat steekjes beetje opgeblazen gevoel in m’n buik, moe maar niet last van m’n tepels of wat. 
Help!!! Haha ?

Kijk niet zo duidelijk als die van vanmorgen!!!! Is het omdat het middag is eind van de dag ??
https://www.mupload.nl/img/4r4yce0n4mb3r.jpg

Terug
Bovenaan