Help! Clearblue test heeft 1-2 weken zwanger aan....

Als je nog prik zwanger bent is je test sochtends het duidelijkst. Helemaal niet raar dat ie nu zo duidelijk niet is! Vooral als cb 1-2 weken aangeeft. 

Mijn 1e 5 testen waren negatief. Test 6 die ik ala enige in de middag deed, was positief, maar ook zo licht dat ik dacht dat het een grapje was.. 
Hrt duurt even voor de hcg waarde op pijl is dus het is niet gek dat de test licht is hoor :)

Super bedankt voor het reageren. Ben zo bang dat het mis gaat. 
Nog geen bloed te bekennen dus dat is wel fijn. Net weer een test gedaan en die heeft inderdaad wel weer een duidelijkere streepje aan nu is dat wel de test van de early testen! 
Pfff zwaar dit haha! ?enigste wat ik kan is afwachten... maar zo lastig haha. Morgen denk ik maar de huisarts bellen voor een bloedtest. Misschien dat ze wat kunnen zien? 

Hey,
ik zou iig wel al je eigen huisarts bellen, zodat zij je eventueel naar een verloskundige kunnen doorverwijzen. 
Daar maken ze dan een afspraak met je. Als je nu terugtelt naar de allereerste dag van je laatste menstruatie? Vanaf dat punt beginnen ze te tellen.
Je eerste afspraak word rond 7 weken al gezet dus als je nu 3 bent is het nog 4 weekjes wachten, eerder kunnen ze zowieso nog niet veel zien. En als je het niet stoort kun je daar dan een inwendige echo laten maken, zodat je heel sterk beeld krijgt, heb ik ook laten doen was veel mooier dan die van een paar weken later vanaf de buik zeg maar.
als je tussentijds nogmaals wilt testen is het idd van toepassing dat je een 'plasje' gebruikt wat al een paar uur in je blaas zit. Hoogstwaarschijnlijk is dat dus sochtends. En al is het maar een licht kruis, als je het niet was zat er alleen 1 streep, geen kruis. Dus fingers crossed ?

Hi Preggers! 
Heel erg bedankt voor het reageren! Ik ga morgen bellen en dan moet ik zelf denk ik een verloskundige zoeken denk ik? Haha.. lastig dit! 
Inwendige echo ben ik nog zelfs bang dat het dan schadelijk is ook nog is waarschijnlijk niet eens maar dat denk ik dan haha! Stom he!? 
Ga me even verdiepen in die dingen... 
En morgenvroeg ook gewoon kijken of het nog steeds zo is. Clearblue test blijft 1,2 weken en die heb ik vanochtend gedaan. 
Zo spannend! 

Ja, de huisarts geeft misschien wel al een verloskundige aan als optie, die ze goed vinden. En dan kun je die bellen, je word echt steeds goed verder geholpen. Want ja, als het zo is komt er ineens veel in je op: o ja dat ook nog! Hahah. Zo wist ik niet dat je al in week 8 mag gaan zoeken voor een kraamzorginstantie ? maar daar zijn handige checklists voor overal online enz. Nee inwendig komt geen risico op schade bij kijken verder(zo ver gaan ze niet, zo mag je ook gewoon seks hebben. Alleen kun je in de eerste 3 maanden even een beetje felrood bloeden na de seks, zoals je ook snel een neusbloeding kunt krijgen. Niet schrikken als dit gebeurd) Is wel heel raar hoor zo'n apparaat naar binnen ? ik dacht dat ik pas de broek uithoefde zodra de weeen zouden beginnen, niet de eerste maand dat ik weet dat ik zwanger ben ? maar ik ben heel blij dat ik het wel gedaan heb, hele mooie en duidelijke eerste echo. En raar idee, op het scherm is het een giga groot plaatje en je ziet zelfs al armpjes enz. maar de afmeting is dan in werkelijkheid maar 1,3 cm??? Hahaha. Doe morgenvroeg nog maar 1 test, ik ben benieuwd! Maar als die ook wazig blijft gewoon even een paar dagen overheen laten gaan. Anders ben je dalijk een fortuin kwijt! ik moest toendertijd dinsdag de periode krijgen maar voelde al paar dagen eerder dat ik zwanger was. Toch heb ik de zondag (dus paar dagen na die dinsdag dat het moest beginnen) pas mijn eerste test gedaan. Omdat ik niet teleurgesteld wilde zijn. Ookal voelde ik het al, kon ook 'schijnvoelen' zijn dacht ik haha. Maar bovenal: relax, hoe moeilijk dat ook is ??

Super lief en bedankt weer voor het reageren. Ja nu net weer een testje gedaan van sensitest en dan moet je echt super goed kijken... bijna geen streep! 
Dan word je toch wel weer bang... toch te vroeg getest? Alhoewel de clearblue duidelijk aangeeft 1,2 weken. 
Morgen inderdaad maar meteen bellen en hopelijk kunnen ze bij mij dan ook met 8 weken een echo doen. Voor extra controle. Sowieso bloedprikken denk ik! 
Na hoeveel dagen moet het streepje dan donkerder worden? Online lees ik dat wanneer er met 4 dagen niet dikker is geworden er wel wat mis kan zijn... Ik zoek ook nog eens altijd alles op. Zo vermoeiend ? 
Testjes haal ik voornamelijk bij de action zijn 2 euro per 2 test dus valt reuze mee had toevallig net maandag een hele lading gekocht. Haha! Sorry voor t lange verhaal maar kan het met niemand er verder over hebben en ben zo bang! ☹️ 
Liefs ?

Lieve schat  een streep is een streep en clearblue geeft ook 1 tot 2 weken  aan   als jij geen hcg hormoon hebt in je lichaam reageren de testen  ook niet positief.  Mischien heb je het nog heel weinig in je lichaam. Ik zou gewoon de verloskundigr bellen en mischien krijg je wel vervroegd een echo. En ik zou mischien niet elke dag of een paar keer  per dag testen  desnoods over 3 daagjes  weer als datlukt. Maar je moet doen waar  jij je goed bij voelt natuurlijk  ??

Terug
Bovenaan