Help! Clearblue test heeft 1-2 weken zwanger aan....

Hier hetzelfde soort verhaal met PCOS en inmiddels 15 weken zwanger. Ik snap alleen niet zo goed de adviezen om de verloskundige te bellen. Stond je niet onder behandeling bij een gynaecoloog of fertiliteitsarts? Ik heb de gynaecoloog gebeld en kon daar ook pas na 3 weken naar toe, toen was ik 6 weken zwanger. Op de inwendige echo bij de echoscopiste was toen een heel minuscuul puntje met een kloppend hartje te zien. Twee weken later bij de gynaecoloog al veel verschil te zien. Inwendige echo is absoluut niet schadelijk en toen ik met 9 weken bij de verloskundige kwam omdat alles volgens de gynaecoloog ging zoals het hoort kreeg ik een uitwendige echo en op verzoek nog inwendig, dat kon je echt heel veel beter zien dus zou ik zeker aanraden!! Succes en probeer een beetje te vertrouwen op je lichaam!

Lieve Nicolle! 
Oh zo vreselijk word gewoon boos op mezelf dat ik zo panisch en bang ben haha. Net weer een test gedaan early en een normale en ze zijn even zichtbaar van de action. 
Ik ga nu zo gewoon bellen naar de huisarts en dan komt alles goed hoop ik ?❤️ 
@babytweeduizendachtien
Ook super bedankt voor het reageren. Ja vind alles zon onwerkelijk dat het alsnog uit zichzelf is gegaan. Ik heb de afspraak nog staan volgende week voor als t alsnog misgaat aankomende dagen zodat ik dan er nog naar toe kan gaan ivm de lange wachttijden. Ik bel dan denk ik 1 dag van te voren op. 
En hoop net wat jij zegt dat ik ook wel vroeg echo’s kan krijgen. Vind dat toch wel prettiger. Dan betaal ik er maar meer voor haha ? voor mezelf een fijner gevoel. 
Heel erg bedankt voor het reageren. Liefs 

Mijn aanrader is wel die van clearblue te halen (1tje) en 1 gewone van kruidvat. Dan nu even 3 dagen wachten...heel lastig maar moest ik ook, haha. Dan doe je dus zaterdag die van de kruidvat sochtends. En pas als er daar nog steeds een + lijkt te staan doe je zondag ochtend de clearblue test. (Zal dan waarschijnlijk nog steeds 1/2 weken aangeven als het zo is) Is inderdaad vaak nog te pril om een fatsoenlijke reading te krijgen. Want dat speciale spul in je lijf wat voor die duidelijke + zal zorgen moet wel al veel aanwezig zijn, dat duurt even...Geduld is lastig maar wel beter dan stress of drukmaken bijvoorbeeld. Mijne gaf al 2/3 weken aan toen ik het eindelijk testte, en de verliskundige besliste door hun berekening meteen dat ik dus al 5 weken was...(die tellen raar, want 1ste dag van laatste menstruatie ben je echt nog niet zwanger? Maar zo werken dus die 40 weken) maar dat betekend dus wel dat dat extra weekje wat ik heb gewacht goed is geweest, ik kon bijna niet teleurgesteld worden door de test want elke dag dat ik mijn periode niet kreeg was weer een extra stap naar een goede uitkomst op de komende test. Nou probeer even 3 dagen te relaxen, en stel het is nu toch niet, dan geen stress, het proberen te maken is ook heel erg prettig ? En als het wel zo is dan kom je daar samen dit weekend achter, het word ook super mooi zonnig weer ☺️ ik lees t hier wel welke uitkomst het is, ik ben er voor je ja of nee, hoop natuurlijk meteen ja ? Fijne van deze app is dat je elkaar kunt steunen, informeren en gewoon zo'n ellenlange berichten kunt schrijven ?

Zo lief Preggers! 
Huisarts gebeld en ga morgenvroeg heen om mijn urine te brengen dan gaat ze waarschijnlijk een zwangerschap test doen. Hoop dat het nog steeds goed zit haha! Ben best zenuwachtig. 
Verder voel ik me vooral opgeblazen.. alsof er echt wat in mijn buik zit. Heel apart en af en toe wat steken. Dat je dat nu al kan voelen he??? 
Ik heb inderdaad nog een clearblue en zou die graag volgende week willen doen. Hoop dat het goed gaat. 
Ja super bedankt telkens voor het reageren ga m’n best proberen te doen! ?en laat het morgen wel weten... 
liefs!!!!

Hoi hoi,
Ik had met mijn testen ongeveer hetzelfde; 1e test negatief, 2e test extreem wazig, 3e test predictor 6 days early super dun streepje, 4e test Clear blue digitaal Niet zwanger, 5e test action early licht streepje maarrrr.. het streepje werd iedere dag donkerder. Ben nu inmiddels 8 weken zwanger en heb maandag de eerste echo. 
Ik had ook alleen last van een opgeblazen buik. Nog geen pijnlijke borsten of andere kwaaltjes te bekennen. Dat is nu wel anders haha 
Succes morgen !
Liefs xx

Hoi hoi,
Ik had met mijn testen ongeveer hetzelfde; 1e test negatief, 2e test extreem wazig, 3e test predictor 6 days early super dun streepje, 4e test Clear blue digitaal Niet zwanger, 5e test action early licht streepje maarrrr.. het streepje werd iedere dag donkerder. Ben nu inmiddels 8 weken zwanger en heb maandag de eerste echo. 
Ik had ook alleen last van een opgeblazen buik. Nog geen pijnlijke borsten of andere kwaaltjes te bekennen. Dat is nu wel anders haha 
Succes morgen !
Liefs xx

Hi xxE! 
Wat lief dat je reageert... gefeliciteerd !!! Heb net ook even joun topic gelezen en foto’s gezien mijn action testen zijn precies zo. Voor t eerst getest 30 April en toen waren ze zo licht bleven licht. Wel met de early en normale test van action beide zelfde streepje later 1 van Clear blue die gaf meteen duidelijk aan 1,2 weken zwanger!!! Zo ongelooflijk. Huisarts gebeld dat m’n streepjes niet donkerder worden dus strakjes maar even kijken heb verder ook geen andere testen gedaan... ben benieuwd! Ohja wel die van sensitest trouwens maar die waren ook licht positief haha! 
Pff zo spannend wat moet jij nu doen? Heb je al een echo staan?
Liefs Demi

Terug
Bovenaan