Help, daar gaan we weer, Maagzuur!!

Voor alle vrouwen die dit lezen en die last hebben van maagzuur.

Ik ben nu 35 weken zwanger en had al ongeveer 15 weken last van brandend maagzuur, zure oprisperingen, rommelende darmen, boeren  en de hik.
Ik heb alles geprobeerd, Antagel, vanilievla, geen thee drinken etc.
Overdag was het  vervelend maar s' nachts was het niet uit te houden.
Ik moest rechtop in bed slapen.
Bij een slokje water kwam het maagzuur al omhoog.
Mijn hele bovenlijf stond regelmatig in de brand, vreselijk pijnllijk.

Totdat mijn vader mij een tip gaf over heilaarde die hij vroeger altijd gebruikte bij het hardlopen. Het heet LUVOS Heilaarde en is te koop bij een reformhuis. Het kost ongeveer 10 euro voor een pakje.
Sinds ik 2x per dag een theelepel aarde in  water gooi en opdrink  is mijn maagzuur met 98% verminderd. Omdat ik zo blij ben dat ik van deze pijnlijke en vervelende bijwerking af ben, wilde ik deze wijheid met alle mede zwangere delen.
Succes....

Groetjes Petra

Hoi hoi,

Ook ik heb behoorlijk last van maagzuur, erg vervelend. Van mijn yogadocente kreeg ik de tip om 's middags warm te eten en 's avonds heel licht. Het lukt mij niet altijd, maar het helpt wel heel goed merk ik. Sowieso laat mijn lichaam merken dat het 's avonds liever niet zo zwaar wil eten. Misschien hebben jullie er wat aan?

Groetjes Jolie
35+2 weken zwanger van de tweede spruit

Vervelend zeg, dat maagzuur. Omdat ik van de staaltabletten verstopt raakte kreeg ik magnesium tabletjes van de  huisarts  (magnesium hydroxide, staat er op de tabletjes). Met daarbij het advies, ze helpen ook tegen maagzuur! Dus toen ik vorige week last van maagzuur kreeg heb ik het geprobeerd en het helpt erg goed. Dus misschien ook een idee. Mag ze trouwens niet binnen twee uur met de staaltabletten nemen, maar goed, dat is wel een beetje te plannen. Sterkte ermee allemaal!
groetjes Bauk

Terug
Bovenaan