HELP!! Gevoel zwanger te zijn, geen positieve test

Hey Meiden,

Mijn man en ik zijn bezig voor een tweede kindje. Mijn cyclus is altijd regelmatig (28 dagen). Nu ben ik inmiddels 5 dagen overtijd, sterk het gevoel dat ik zwanger ben. Heb dezelfde kwaaltjes als bij mijn 1e zwangerschap, maar wel in iets mindere mate. Alleen de zwangerschapstesten geven een negatief resultaat!
Heeft iemand hier ervaringen mee?
Ik wil graag blij zijn, maar dat wordt de kop ingedrukt door die negatieve testen. En ik wil ook weten of ik mijn wijntjes moet laten staan enzo.....

Alvast bedankt voor jullie antwoord!!

Hoi,

Ik had ook een regelmatige cyclus, 4 maanden lang. Toen was ik ook opeens 3 dagen overtijd de volgende maand 5 overtijd enz.
Geen idee waarom mn cylus zo veranderde. Het bleek achteraf ook dat ik een hele late eisprong had, we wel schoten iedere keer mis.
Ik hoop voor jou dat je echt zwanger ben. En dat je een positieve test krijgt.

hoi hoi.

bij mij waren de testen ook negatief de eerste 5 dagen, de 6e dag weer en toen werd ik echt boos haha, ik schreeuwde echt, ik weet toch zeker wel dat ik zwanger ben, dus ik ben op de fiets gestapt en een digitale test gehaald en die gaf wel zwanger aan, ik maakte gewoon erg weinig hcg aan.
Ik ben toch echt wel zwanger hihi, gisteren de echo gehad dus.....
Ik wens je veel succes en ik duim voor je...

groetjes moeke

Ha Moeke,

Bedankt voor je antwoord. Welke testen gebruikte je toen je ze negatief kreeg? Van die gevoelige?

Zijn er nog meer mensen met deze ervaring?

Groetjes Karin

Herkenbaar hoor!
Ik voelde me al zwanger vanaf voor NOD (misselijk, moe, huilerig, vaker plassen, obstipatie, slecht slapen) maar het duurde voor mijn gevoel eindeloos voordat de test positief werd, pas met 10 dagen overtijd een heeeeeel vaag streepje! (de 6e test die ik deed, sensitest en etos gebruikt) De dag erna werd streepje op andere test (kruidvat) iets duidelijker en toen ging ik er pas echt in geloven...

Ik vond het ook maar vreemd, had een regelmatige cyclus van 29 dagen. Later bleek ik bij de echo een week minder lang zwanger te zijn, dus (opeens) een late eisprong, vandaar dat het langer duurde voor de test positief werd, ik was eigenlijk te vroeg begonnen!

Heel veel sterkte en succes, zolang je niet ongi wordt...

hoi karin

de negatieve testen waren van de da eigen merk en van predictor, de digitale test was van clear   bleu, maar wat andere karin ook zegt....een latere eisprong dan ook later een uitslag. Ik heb normaal een sucles van 23-24 dagen maar ik ben gewoon zwanger als iemand met een sycles van 28 dagen.

Heb je al weer opnieuw getest, ben heel benieuwd, succes in elk geval, ik blijf je volgend hoor!!!

groetjes moeke

Hey Meiden,

Nou vanmorgen opnieuw een test gedaan ditmaal van de Kruidvat, maar deze was ook weer negatief.
Ik heb maar een afspraak gemaakt bij de HA voor volgende week dinsdag, als ik dan niet positief getest heb of ongesteld ben natuurlijk!
Ik wil zo langzamerhand wel weten waar ik aan toe ben.
Ik ga langzamerhand gewoon aan mezelf twijfelen.........................

Karin, is de zwangerschap waar je het over hebt gewoon helemaal goed gegaan?

Ik herken het hoor. Bij mijn beide zwangerschappen (dit is de tweede), had ik al voor mijn NOD (eigenlijk vanaf de eisprong) zwangerschapsklachten en wist ik zeker dat ik zwanger was.

Bij de eerste heeft het heel lang geduurd voor de test positief was, bij de tweede was de test op de NOD al positief.

MAAR ik heb ook tussendoor een periode gehad waarin ik zeker wist dat ik zwanger was en geen positieve uitslag kreeg. Ik heb toen een bloedtest en zelfs een echo gehad, maar bleek niet zwanger. De klachten zijn vanzelf weggetrokken.  Toen ik  later dus echt weer in verwachting was, voelden de klachten ook wel iets anders.

Het kan dus nog alle kanten op. Ik hoop voor je dat je zwanger bent!

Groetjes, Marisa

Terug
Bovenaan