HELP!! Gevoel zwanger te zijn, geen positieve test

Ja hoor, die zwangerschap is prima gegaan, het resultaat ligt nu vredig in de box te slapen en is alweer 3 maanden oud... :)
(ik hoor eigenlijk niet meer op dit forum thuis...)

Dat ik zo vroeg in zwangerschap al die kwaaltjes al had, was helaas voor mij een teken aan de wand, want ik heb echt 9 maanden lang enorm veel last gehad van al die hormonen.

mmm....wel verschillende ervaringen dus allemaal als ik dat zo lees.

Ik heb voor aankomende dinsdag een afspraak gemaakt met de huisarts, eens kijken wat hij er van zegt. Misschien kan hij een bloedtest doen?
Ik word zo langzamerhand wel een beetje mal van die onzekerheid, elke keer als ik weer negatief test begin ik weer te twijfelen.....

Iemand ervaringen wat een HA kan zeggen?

Bah!! Volgens mij ben ik nog liever ongesteld dan deze onzekerheid..

Gr. Karin

Hallo,

Ik herken jouw verhaal helemaal hoor!
Ik heb ook altijd een zeer regelmatige cyclus, dus toen ik twee dagen over tijd was, heb ik een zw. test gedaan: helaas negatief. (bij mijn vorige twee zwangerschappen was er na een paar dagen al een dikke vette streep te zien). 3 dagen later weer een test: weer negatief. Op een gegeven moment dacht ik ook: ik wordt nog liever ongesteld, dan dat deze onzekerheid nog langer duurt. Ik wilde  gewoon duidelijkheid!
Na ruim een week heb ik weer getest en  toen - als je heeeeel goed keek - was er een klein streepje op de test te zien en  inmiddels ben ik bijna 15 weken zwanger!
Overigens bleek bij de (1e)  termijnecho wel dat ik ongeveer een week minder lang zwanger was dan ik zelf 'berekend' had o.b.v. mijn cyclus. Volgens de verloskundige gebeurt dit wel vaker en doet het vruchtje er wat langer over om zich vanuit de eileider te nestelen in de baarmoeder.
Kortom, het zou heel goed kunnen dat jij ook zwanger bent. Ik hoop in ieder geval voor je dat je aanstaande dinsdag meer duidelijkheid krijgt.
Succes!!

Hey Meiden,

Ik heb de afspraak met de HA maar afgebeld want ik ben gisteren ongesteld geworden......of een MK, dat zullen we nu natuurlijk nooit meer weten.
Ik had al wel het gevoel dat het niet goed zat daarbinnen en dat bleek dus ook wel dus ik ben niet heel erg van slag, maar stiekum toch wel erg jammer dat het deze maand niet gelukt is.

Wat ik dan weer niet snap is dat het bloeden nu weer gestopt is. Terwijl het toch echt helderrood bloed was gister en niet weinig.
Wat kan het menselijk lichaam toch ingewikkeld zijn!

Gr. Karin

Ik wil je niet blij maken met een dooie mus, maar het kan een innestelingsbloeding zijn. Misschien binnenkort toch nog een test er tegenaan gooien?

Groetjes, Marisa

Nou het is er vandaag nog wel een klein beetje hoor, merk ik al wel.
Maar innestelingsbloed is toch altijd maar een beetje en vaak roze slijm??
Of heb ik dat mis?

Groetjes Karin

hai

Bij mijn was de innestelling echt heel helderood en leek echt
op een menstruatie.

hoop dat je snel uit de onzekkerheid komt.
is nu wel genoeg spanning he voor je zo.

liefs 4kidz

Terug
Bovenaan