HELP!! Gevoel zwanger te zijn, geen positieve test

Haha...jullie geven mij wel hoop, ook omdat de kwaaltjes nog niet echt verdwenen zijn! Nog een vraagje: wanneer hadden jullie dat innestelingsbloed?
Want ik zou nu dan 5 weken zwanger moeten zijn, dat bloed is toch meestal wat eerder?

Gr. Karin

ik vraag me af of je ook echt krampen heb gehad want dat lees ik nergens terug.
als je echt krampen heb gehad en helderrood bloedverlies is het vaak niet goed,
maar alleen bloedverlies zonder krampen kan indd ook innestelling zijn.

Ben benieuwd.

Hoi! Een innestelingsbloeding krijg je vaak rond het moment dat je ongesteld zou moeten worden. Er staat geen exacte dag voor, het varieert per vrouw.

Groetjes, Marisa

Tjonge...ik raak nu toch wel erg aan het twijfelen hoor. Ik heb nu nog steeds een beetje bruinig bloedverlies, maar toch zijn de klachten nog niet weg. Ik heb zelfs het gevoel dat het meer wordt, toch durf ik haast niet weer te testen, bang dat die weer negatief is.............

Ha Marisa,

Ik had 9 mei ongesteld moeten worden maar werd dat pas op 17 mei. Ik denk dat het nu helemaal over is. Ik heb mezelf beloofd dat als ik me vandaag de hele dag nog zo voel ik morgen ga testen. Dan zou ik (als ik niet ongesteld was geworden) twee weken overtijd zijn.
Een vriendin raadde me aan naar de huisarts te gaan als de test weer negatief is. Alleen al om het feit dat ik dan al 4 weken buikpijn heb...
Wat vinden jullie daarvan?

Gr. Karin

Terug
Bovenaan