Help?? Heb ik een innesteling of wat is dit?

<p>Ik moet even mijn verhaal kwijt en zou graag jullie mening horen. <br />Even een korte samenvatting<br />Op 3 oktober 2018 gestopt met de pil na 11 jaar. <br />Cyclussen tot zover:<br />21 november <br />6 januari <br />13 februari <br /><br />Sinds de 2e ronde hou ik mijn temperatuur bij en maak ik gebruik van ovulatietesten. <br />Ik had op dinsdag 5 maart 23.00 uur en woensdag 6 maart 08.30 uur en 23.15 uur knaltesten waarbij die van dinsdagavond en woensdagochtend net iets donkerder waren dan de woensdagavond. Ik heb woensdagmiddag en avond ook krampen en steken gehad en ik was misselijk. Ervan uitgaande dat donderdag 7 maart dan mijn eisprong is geweest dus ik nu op dag 5 DPO. Nu had ik vanmorgen al wat meer afscheiding dat ik dacht mmm dat hoort toch juist minder te worden na je eisprong en nu ga ik net naar de wc en zit er bij het afvegen donkerrood bloed op het wc papier. Ik heb overal gelezen dat de innesteling meestal rond dag 9 is? Hebben hier mensen ervaringen mee en wat is gebruikelijk?? Ik verwacht de 20e mijn nod. Ik heb zo'n bloeding nog nooit gehad en de mensen die hier ook zo'n bloeding hebben gehad is dit toen goed uitgepakt??<br /><br />Ik hoor graag jullie mening en ervaringen <br /><!--/data/user/0/com.samsung.android.app.notes/files/share/clipdata_190311_150527_319.sdoc--></p>

En voor de mensen die ook hun temperatuur  bijhouden.
Donderdag 7 maart DPO1: 37.15
Vrijdag 8 maart DPO 2: 36.89
Zaterdag  9 maart DPO 3: 37.10
Zondag 10 maart DPO 4: 37.37
Vandaag DPO 5: 36.98

Kimmiea. 5 maart positieve ovulatietest,  dus uiterlijk 7 maart eisprong. Je zit vandaagdan op minimaal 5 dpo. Een innesteling kan. Er wordt gezegd dat innesteling plaatsvindt tussen 5 en 12 dpo. 9 dpo is gemiddeld. Maar ik ben geenexpert en arts. Aan het eind van de week zou je bijvoorbeeld een zwangerschapstest kunnen wagen. Misschien zie je daar wel iets aan. Innesteling duurt gemiddeld 2 tot 3 dagen. Dus je kunt op zijn vroegst aan het eind van deze week testen. Fingers crossed. 

Niet veel soeps bedankt voor je reactie. Het is inderdaad aan de vroege kant maar menstruatie kan het ook niet zijn lijkt me. Ik probeer mn geduld tot dinsdag te bewaren :)

Hoi Kimmiea,
Bij mij was bloed eigenlijk nooit goed.
Mijn hormonen waren vaak een beetje in de war waardoor ik eerst een week bijna ongesteld werd en het daarna pas doorkwam en ik heb ook wel eens gehad dat ik dacht op dag 12 mijn eisprong te hebben en gewoon helemaal ongesteld werd ineens. 
Hopelijk pakt het voor jou anders uit en is het bloed nu weer weg.
Een innesteling zou ook kunnen als het maar een paar dagen een beetje is dat met een inlegkruisje is op te vangen .
Toen ik zelf zwanger was had ik geen bloed. 

Mamavankleinmeisje bedankt voor je antwoord met daarin jouw ervaring. 
Ik had alleen op 5dpo was rood verlies maar was echt weinig en was eigenlijk alleen met naar de wc gaan en dag erna klein beetje bruin met afvegen erna niets meer gezien. Sinds die tijd wel last van onverklaarbare rugpijn. Ik ga morgenochtend even testen. Is wel wat vroeg maar wie weet en anders wacht ik tot dinsdag.
Ik hoop natuurlijk op het beste 

Terug
Bovenaan