Help?? Heb ik een innesteling of wat is dit?

Heb je om en nabij die bloeding ook seks gehad? Kan dat er een bloedvat een beetje is gaan bloeden.
Bij mij was het allemaal een beetje verwarrend rond die tijd. Ik had ook een paar druppels rood bloed, maar geen slijm of iets dat op menstruatie leek. Dat was 16 december, de dag voordat ik mijn menstruatie verwachte. Ik had opgeblazen darmen, pijnlijke borsten en was ervan overtuigd dat ik zwanger was. Maar mijn test en de dokter zeiden van niet. 
Echter ben ik erna ook niet meer ongesteld geworden. En nu 13w4d zwanger. Ik heb pas weer getest op 15 januari, toen was ie knal. Heb 16 december opgegeven als laatste menstruatie, maar ben een week vooruit gezet... dus wat die bloeding nu precies is geweest? 
9dpo is erg vroeg om te testen. Ik zou het op 14dpo nog eens proberen, maar ga het vooral niet elke dag testen nu. Mijn vriend zei altijd: je gaat pas testen als je niet ongesteld bent geworden. Voor mij zorgde dat voor veel rust. Niet elke dag die spanning.
succes met wachten!

Ik had op 5 dpo die lichte bloeding. Het was donkerrood was 1x met afvegen soort klodder. Sorry tmi. De dag erna alleen met afvegen s ochtends beetje bruinig en erna niets meer gehad. 
Ik heb rond die dagen geen seks gehad want dat dacht ik namelijk ook nog dat het anders daar mee had te maken dus een andere verklaring heb ik er niet voor. Vandaar dat ik nu zo vroeg testte omdat je leest dat dan de aanmaak van hcg begint. En ik ga zeker niet elke dag testen nu want zorgt alleen maar voor teleurstelling. Ik wacht nu netjes tot dinsdag.
iriskip had je bij die bloeding ook maar 1 of 2 dagen? En duurde daarna dus ook nog een week voordat je positief testte ?
Minty dat is ook inderdaad raar bij jou dan heb je ook lang in onzekerheid gezeten maar wel super dat je nu zwanger bent. Lekker genieten dus! 

Gefeliciteerd wat super leuk. Ik heb sinds vandaag een druppeltje bloed maar zou pas volgende week ong moet worden. Toch net getest net zoals jij te nieuwsgierig maar kreeg van niet ging er wel al vanuit. Heb je die van de Kruidvat gehaald ? En wanneer weer getest ? Anders ga ik die ook maar eens halen heb een sterk gevoel dat het nu wel gelukt is. Alleen bij mijn dochter had ik geen inestellingbloeding gehad of toen niet opgelet was niet gepland en nu wel dus meer mee bezig. 

Terug
Bovenaan