Help?? Heb ik een innesteling of wat is dit?

Helaas een witte test ? het is nog vroeg want zit op dag 9 nu maar heb de hoop eigenlijk wel beetje opgegeven. Als het een innestelingsbloeding was op dag 5/6 had ik nu toch al wel positief moeten testen lijkt me. Ik ga nu wachten tot dinsdag of mn ongesteldheid 

Kimmiea: Ik snap dat je ergens een teleurstelling voelt maar dit is wel heeeeel vroeg.. Ik heb me laatst wat verdiept in het HCG maar dat is er nu echt nog niet hoor.. echt niet ? Gewoon wachten tot je ongesteldheid.. dikke knuffel

Lief van je djadja. Ik had ergens gelezen dat wanneer het zich heeft ingenesteld het gelijk het hcg hormoon gaat afgeven dus dacht als het maandag die innestelingsbloeding was (wat het volgens mij wel moest zijn?) Dan had ik nu volgens mij al positief moeten testen maar maak mezelf een beetje gek en ben er gelijk beetje down van ?
Jij al meer zekerheid of je vd week je eisprong had?

Kimmiea, ik hoor via deze forum niet al te veel positieve verhalen over de early testen van action. Ik heb op basis van de ervaring van anderen hier begrepen dat je dan nog beter de gewone zwangerschapstest van de kruidvat kunt doen. De 2 voor 5. Deze zijn nog beter dan zelfs de early van clear blue. Nou, dat zegt wel wat.
Ik hoop dat je op de kruidvat test wel een heel licht streepje kunt zien. Succes meid en hoop op een positieve test voor jou.

niet veel soeps bedankt voor de tip. Dan ga ik die anders maar halen voor dinsdag als mn nod is. Hopen dat die wel een licht streepje aangeeft. 
Iris kip dat is helemaal pas laat dan. Geduld hebben is niet mijn beste eigenschap en hier al helemaal niet mee. Wat gaan 2 weken dan ineens langzaam he ?

haha ik had trouwens ook innestelingsbloeding beide keren! rond nod... en inderdaad wachten is vreselijk! succes! 

Terug
Bovenaan