Help het duurt zo lang!!

Nou vandaag ben ik dan toch ongesteld geworden.ineens voelde ik het gisteravond licht opkomen en vandaag komt het heel langzaam op gang.
Stom eigenlijk want gistermorgen heb ik nog gestest,toen voelde ik nog niks.
Al die dingen die je wel/niet voelt zeggen blijkbaar ook niet veel.
Nu dus een cyclus van 39 gehad(eigenlijk 38 want vandaag is alweer dag 1 van de nieuwe cyclus).op na de volgende ronde.
Ik ga deze maand voor het eerst ovulatietesten proberen,heb er goede verhalen over gehoord.Dus valt te proberen.
hebben jullie daar ervaring mee?
groetjes piewie,mv Mila.

Piewe wat balen dat je toch ongi bent geworden. Hopelijk volgende ronde raak!!

Hier zijn er ook heel wat zwangerschapstesten doorheen gegaan. Had ook veel een gevoel in mijn onderbuik of ik zwanger was of dat mijn eisprong er is. Dit heb ik nu nog steeds. Al weer drie weken maar nog geen ei te bekennen.
Ben toen wel bij de huisarts geweest en die heeft een echo laten maken en die zei dat ik pco zou hebben.   Bij de gyn geweest en die vond het ook onwaarschijnlijk. Gelukkig kan ik nu in December weer een echo en evt bloedprikken, maar eigenlijk hoop ik voor die tijd toch zwanger te zijn.

Groetjes, Sarah

Ha Piewie,

Balen dat je ongesteld bent geworden zeg!
Ik zit hier nog steeds te wachten...
Ik heb zelf van de trekpleister de ovulatietesten. Zitten er 5 in voor 10 euro.
Maar ik vind het helemaal niks.
Deze maand gaf ie na 14 dagen, 21 dagen, 28 en nu 46 dagen positief aan.
Lijkt me dus niet kunnen.
Als je dus ovulatietesten koopt doe het dan van een wat duurder merk.
Hopen voor je dat het deze ronde raak is!!!
Groetjes mirjam

Ha Sarah,

Mag ik vragen wat pco is??? Ben best wel een leek in dit soort dingen!!
Idd hopen dat je in december al heerlijk zxwanger bent!!
Groetjes mirjam

hey sarah,
wel toevallig trouwens,ik ben ook 30(net een paar weekjes)..en in apil zijn wij er ook voor gegaan.in maart was ik al wel gestopt,wou mijn eerste menstruatie afwachten..kwam na 51 dagen.maar ja nu dus alweer flink wat maandjes verder.zijn de laatste maanden ook niet echt spontaan meer bezig..periodes om de dag en de laatse keer zelfs een poosje iedere dag..ws net iets te kort doorgegaan.wordt er niet leuker op zo.
Ik weet wel dat er vrouwen zijn die het nog veel moeilijker hebben,maar toch dit had ik niet verwacht.
Mirjam,wat raar dat die testen zo raar doen.ik heb ze nu van sensitest(zeg ik het goed.?.)gekocht.ben heel benieuwd of het wat is.volgens de bijsluiter moet je met een onregelmatig cyclus gaan testen uitgaande van het korste cyclus van de laatste 3 maanden.dat was bij mij 31 dagen,dus vanaf 15 dagen moet ik er mee starten en dan maar afwachten hoeveel testen het me gaat kosten..maar ja valt te proberen he...
hoop dat manlief wel in de buurt is dan haha..en je moet iedere dag van rond  hetzelfde tijdstip urine hebben..of dat gaat lukken..ik moet ook werken hoor...dus kan allemaal lastig worden.hoe doen jullie dat?
succes meiden...
groetjes piewie,mv Mila

ik heb ze trouwens toch niet van sensitest maar van predictor...krijg je als je er zo veel over leest....

Piewie wat leuk dat we allerbei 30ers zijn. Hopelijk werken de ovulatie testen. Hier 1 keer een paar geprobeerd. Dacht dat hij positief was, maar had toen geen ei gehad.

PCO houdt in dat je geen of heel weinig bv. 3 a 4 keer per jaar een eisprong hebt. Dit heeft dan vaak te maken met hormonen. Er rijpen meerdere eitjes maar worden niet groot genoeg, waardoor er geen ovulatie is. Geloof ik. Het is allemaal heel raar omdat ik voor mijn zoontje wel een cyclus had.
Moet het maar afwachten.
Zit nu op 39 dagen, maar volgens temp. nog geen ei. Dus zie het een beetje somber in eigenlijk. Kortom even een baaldag!

Hoe gaat het met de rest?

Liefs, Sarah

Sahra, bedankt voor de uitleg!
Balen, dat je niet weet waar je aan toe bent.
Ik zit nu op dag 50 maar nog geen gevoel dat ik ongesteld ga worden.
Misschien doe ik vanmiddag nog een test, het maakt me allemaal zo onzeker.
Denk dat er niks aan de hand is hoor, maar word gek van het wachten.
Nou succes dames!
Groetjes Mirjam

Terug
Bovenaan