Help het duurt zo lang!!

wat balen dat jullie weer zo aan het wachten zijn.
Ik heb verder niet zo veel te melden,volgende week wel weer van mijn menstruatie af dus dan gaan we maar gewoon weer om de dag aan de slag.
Vanaf de 15e  dag van mijn cyclus ga ik voor het eerst ovulatietesten gebruiken,ben heel benieuwd,nog nooit gedaan.ik vindt het toch wel heel anders deze tweede keer zwanger willen worden..de vorige keer was alles zo spontaan en had ik er ook niet zo haast mee..nu voel ik me toch wel een beetje opgejaagd omdat ik het leeftijdsverschil wat minder groot wou   tussen twee kindjes..en omdat het voor mijn gevoel zo raar is met die cyclussen,,had ik toen niet en toen slikte ik veel langer de pil.
gelukkkig weet ik dat ik in ieder geval wel kindjes kan krijgen,dus ik hoop toch eigenlijk wel dat toch gauw een keertje raak zou zijn....
al haal ik me ook wel regelmatig vanalles in mijn hoofd,dan vraag ik me ook af of ik mijn huisarts moete bellen of z'on cyclus normaal is.je leest ook overal verschillende dingen over een lang cyclus..dat maakt me ook onzeker...
hoop voor jullie op goed nieuws .......
gr piewie,mv Mila

Mirjam nog een test gedaan? Hopelijk ben je gewoon zwanger.
Wat lastig dat ik hier niet alle testen terug kan lezen.
Piew kan me voorstellen dat je ook onzeker wordt. Volgens mij zijn we dit allemaal wel.

Hier nog geen eisprong!!
gelukkig kan ik me richten met het zoeken op een nieuw huis aangezien ons appartement is verkocht.

Groetjes, Sarah

goedemorgen,

Nou vanmorgen maar getest ipv donderdag ( durfde niet zo goed) en mijn angst is uitgekomen, niet zwanger...
nou ja laat die ongesteldheid maar komen nu, ben zat van het wachten
Sahra, goed dat je huis verkocht is! Super, succes met de speurtocht naar een nieuw huis!
en succes met het wachten op je eisprong!

Groetjes Mirjam

balen meiden,die onzekerheid.
ik heb trouwens sinds ik weer gestopt ben en die lange cyclussen heb ook z'on lange menstruatie zeg!wel een week.ben maandag echt ongesteld geworden en er nu nog niet helemaal van af.hebben jullie dat ook..zal wel komen omdat ze langer zijn als eerder.
toen ik de pil slikte had ik een cyclus van z'on 25 dagen en uiterlijk vloeide ik 5 dagen.
vaak niet eens.
nu komt het ook later op gang...eerst heel weinig en na 2 dagen heftig 2 dagen of drie dagen en dan weer minder...
jullie ook last van?
groetjes piewie.

hallo,

ik ben Lonne en ben 24 jaar ik heb ook een zoontje van 2, ik ben ook sins 3 maandjes gestopt met de pil,
Mijn eerste zwangerschap was heel onverwachts, maar we waren heel blij met zijn komst.
vandaar dat ik niet zo veel weet van de cyclussen.
Ik weet alleen dat ik heel ongeduldig ben en heel graag zwanger wil worden.
vooral nou mijn schoonzusje vrijdag avond is bevallen van hun kindje en mijn andere schoonzusje ook moet bevallen een dezer dagen.
ik wens jou heel veel suc-6 om zwanger te worden.

Liefs Lonne

Ha Lonne,

Gezellig dat je mee komt kletsen!
Ja ik ken je gevoel helemaal!
Bij mijn zoon was ik binnen 2 maanden zwanger, maar nu zit het allemaal niet zo mee.
En iedereen om ons heen word zwanger of gaat bevallen en wij willen ook zo graag!!!
Maarja we blijven proberen!!!
Heb je wel een beetje een regelmatige cyclus?
Die is hier namelijk ver te zoeken...

groetjes Mirjam

ik was maandag niet meer ongesteld en nu verlies ik vandaag weer wat bloed.
weet iemand wat dit is..?
ik heb het wel vaker gehad en dan is het weer weg..
bah,ik wordt hier zo onzeker van(of alles wel goed zit bij mij).
hoe is het met jullie...
groetjes piewie.

ha Piewie,

herken wat je vertelt eigenlijk niet dus kan je er niet echt mee helpen sorry.
ben zelf naar de huisarts geweest ivm het uitblijven van mijn ongesteldheid ( eigenlijk kwam ik voor wat anders, maar heb dit meteen ook maar gevraagd)
Ze kon me weinig vertellen.
Alleen als ik over 4 weken nog niet ongesteld was en niet zwanger ben moet ik weer terug komen en dan gaan ze het onderzoeken.
nouja ik zie wel, hoop in ieder geval geen 4 weken   te hoeven wachten.
groetjes Mirjam

Terug
Bovenaan