Help het duurt zo lang!!

Ha Piewie,

Beetje late reactie, maar we zijn hier alle 3 ziek geweest.
Gaat nu weer goed alleen mijn zoon wil niet beter worden, zo zielig.
De kans dat ik zwanger ben is nu heel klein, aangezien we een beetje te ziek waren om te klussen.
Hoe voel jij je??? heb je al een afspraak staan bij de verloskundige??? Of een datum voor een echo??
hoop dat je je goed blijft voelen.
Groetjes Mirjam

hoi,
balen dat jullie allemaal ziek waren..
En hier is mijn dochter ook weer ziek,flink verkouden en koorts..zo vervelend altijd.
Hopen dat jullie toch nog een beetje geluk hebben deze keer en anders moet het vast komende maanden eens raak zijn!
Ik mag volgende week al naar de verloskundige,ben heel benieuwd.
Op het moment voel ik me vrij beroerd..misselijk en moe.
vooral die misselijkheid speelt geregeld op,maar ja moet er doorheen en hoop dat het over een aantal weken over is natuurlijk.
doe het rustig aan meid en ik duim!
groetjes piewie.

Ha Piewie,

zou je nog even op de hoogte houden, ben helaas vanmorgen ongesteld geworden.
Was wel te verwachten, maar toch blijf je hopen!
Hoop dat bij jou alles nog goed gaat!
WIj gaan er weer volop tegen aan straks!!
Groetjes Mirjam

hey meid,
wat balen voor je !,hoelang zijn jullie nu bezig?
Geef de hoop niet op,bij ons was het toch raak na ruim 8 maanden,,juist waneer je het weer niet verwacht is het toch gelukt.ik blijf voor jullie duimen.
Met mij gaat het wel aardig,kan nog niet echt genieten vd zwangerschap,Mijn dochter was afgelopen weken steeds ziek en zelf voel ik me niet fit..misselijk en moe..maar goed dit wou ik graag he,dus mag niet klagen he..
Inmiddels ben ik alweer ruim8 weken zwanger.volgende week een 2e echo ivm met een goed kindje met een kloppend hartje maar ook een zakje waarvan we moeten afwachten wat er mee gebeurd.Er waren dus twee dingen te zien op de echo..was wel even raar.
nou hoop gauw goed nieuws voor jullie.
groetjes piewie.

Terug
Bovenaan