Help het duurt zo lang!!

hey Mirjam,
Ik had vorige week op dag 17 een piek op de ovulatietest,dat zou betekenen dat ik ongeveer hetzelfde cyclus als de vorige keer heb,ik ga uit van z'on 30 dagen.dat is al beter dan steeds 38 dagen en dan weer 30...
Nu dus afwachten volgende week,ik zit nu p dag 21.dus denk over ongeveer 10 dagen ongesteld te worden..of niet dus..
het gekke is dat ik nog steeds wel zoiets heb van zal toch wel weer niet....maar ja dat is logisch,zelfde als jij beschrijft hoe je je voelt als een ander melddat ze zwanger is.lijken me normale gevoelens.
Nou ik hoop ook dat je gauw goed nieuws hebt!
groetjes piewie.

Ha Piewie!

Hoe gaat ie? Hou je het wachten nog een beetje vol? Nog een paar daagjes, spannend!!
Ik duim voor je!
Hier gaat het wel goed, mijn lichaam speelt denk ik weer een spelletje met me.
Ik ben steeds onwijs moe ( had ik ook met mijn vorige zwangerschap) ik slaap het liefst de hele dag. Maarja er kan ook gewoon een griepje aan komen.
Ook heb ik het idee dat mijn buik wat dikker is. ( groeide bij mijn vorige zwangerschap ook extreem snel)
Gek word ik ervan!
Nou succes meid met wachten! Ik test (als ik nog niet ongesteld ben) pas met 1 ste kerstdag.
Groetjes mirjam

hoi.
Nou   ik snap er even niks van..
Ik had gisteren en vandaag last van slijm(wat ik normaal vlak voor mijn ovulatie heb geloof ik),ook wat zeurderig rechts onderin de buik...
ik dacht hoe kan dat nou en ik heb getwijvelt maar ik heb toch nog  een ovulatietest uitgevoerd,terwijl die al positief zijn geweest.
Wat denk je komt er gelijk een vette streep bij de T,nog eerder als de controle streep!
hoe kan dit nu..???
ik snap er helemaal niks van,ik kan toch niet meerdere keren positieve ovulatietesten hebben?
Ik weet ff niet hoe of wat,we hebben vrijdagochtend nog wel gevreeen,en als de kleine zo op bed ligt moeten we nog maar gauw...
Nou meid ben benieuwd bij jou,ik weet niet of ik volgende week nou mijn nod heb,,,
groetjes piewie.

Ha Piewie!

Hoe is ie nu?? Heb je ovulatietesten van de kruidvat gekocht?? Want die kan ik je echt afraden, die gaven bij mij altijd positief aan, rot spul is het.
Volgens mij kan je beter de wat duurdere kopen.
Maar hoe jij het omschrijft met je steken is het volgens mij wel een eisprong geweest.
Mijn eisprong heb ik iid gevoeld de laatste keer, maar ben helaas vannacht ongesteld geworden.
Heb wel even gehuild,  had eigenlijk een beetje het gevoel dat het deze maand raak was.
Maar heb 1 gelukt mijn cyclus was nu 4 1/2 week ipv 11 weken!
Hopen dat het bij jullie raak is!
als het goed is heb ik rond 7 jan.
We houden hoop, op naar ronde 4

Groetjes Mirjam

he meis,balen voor je!
idd wel een normaal cyclus voor jou..
hopelijk volgende keer geluk!
ik heb de ovulatietesten van predictor,dus die lijken me wel goed.ik had dag 17 en 18 2 x twee gelijke streepjes..dus ik dacht een eisprong..toen dus dag 26   weer positief getest omdat ik z'on vermoeden had..en gelijk kwam er een vette teststreep...echt raar...
ik zit nu op dag 33..dus als het die eerste eisprong was(zeg maar)..dan had ik nu wel ongesteld moeten zijn..maar ik ben bang het laatste.dan zal ik met dag 38 dagen weer ongesteld worden..(lekker met de kerst!)..al met al blijft het een raar verhaal met die testen..
afwachten dus maar weer en duimen of het toch nog gelukt is.
rustig aan meis en fijne kerst(met wijntje).
x piewie.

hoi Mirjam,
hoe gaat het met jou?
Ik heb heel goed nieuws,ik ben zwanger!
eindelijk na ruim 8 maanden en steeds die kloot cyclussen is het gelukt..
ik kan het nog niet omvatten..was er zo vanuit gegaan van niet maar ik zat al op de 40 dagen en dat was al wel heel lang geleden..met bibbers getest en ja hoor!
weet niet precies hoever ik ben ivm lange cyclussen,maar hoop dat ik gauw bij de verloskundige meer weet..
ik weet zeker dat jij binnenkort ook goed nieuws hebt meid!..ik zat er ook doorheen en zie toch komt het gewoon!
dikke x

Ha Piewie!!!

WOUW!!! Gefeliciteerd meid!!! Helemaal geweldig!
Wilde steeds al vragen hoe het was maar de site deed de hele week al raar!
Voel je je nog goed?? Of heb je al last van zwangerschapskwaaltjes???
Hier is het nog steeds wachten op de eisprong zal denk ik tussen 1 en 7 jan zijn, ben benieuwd.
We wachten hier rustig af!
Vind het echt helemaal super voor je! Lekker gaan genieten!
Groetjes Mirjam

voel me wel goed hoor, wel wat moe..
maar die kwaaltjes zullen nog wel komen,kwam bij mijn dochter geloof ik rond 7 weken ofzo.vindt het nog wel heel onwerkelijk hoor en hoop dat alles goed blijft gaan.
jij dus weer bijna aan de klus,hou je het nog vol meid?
jammer dat hier de andere niet meer reageren..
ik duim voor je.
piewie.

Terug
Bovenaan