HELP! Hoe krijg ik de rust en regelmaat erin en wanneer plannen jullie het badje in het schema?

Hoi Inge,

Mijn zoontje Daan (ruim 8 weken) slaapt overdag ook nooit in zijn eigen bedje, maar lekker beneden bij mama in de kinderwagen, box en soms zelfs in de wipstoel.
Als ik boven aan het werk ben en hij is nog wakker dan gaat hij mee naar boven en leg ik hem midden op ons bed neer en slaapt hij daar lekker (ruikt heerlijk naar mama natuurlijk).
Je moet je niet schuldig voelen dat je dochtertje overdag niet in haar bedje slaapt. Een huilend kind dat niet wil slapen daar heb je ook niks aan. Gewoon doen wat je hart je ingeeft en jij denkt dat goed is op dat moment.

Het badje doe ik meestal 's avonds vlak voor de laatste voeding, ongeveer 22 uur, worden ze lekker rozig van en daarnan lekker slapen tot de volgende ochtend.

Liefs Saskia

Mijn dochter is nu 2,5 week oud en wij zijn ook begonnen met rust en regelmaat en inbakeren ook volgens het boek van Ria Blom waar wij nu tegen aan lopen is dat ze niet meer slaapt van voeding tot voeding ze slaapt maximaal 50 minuten en wordt dat onrustig wakker en blijft daarna huilen. Wat doen wij verkeerd. Ik kan haar natuurlijk niet na 1 of 2 uur voeden. Wij geven kunstvoedinG dus daar zit een limiet aan. Kan iemand m8j op weg helpen ik heb er zoveel stress van.

Terug
Bovenaan