Help! Hoeveel slaapjes doen jullie kids en van hoe lang?

heey meid!

hier zijn de slaapjes ongeveer als volgt, verschilt natuurllijk wel iets van dag tot dag maar t gaat best goed al een poos zo

Om 7.00 wakker dan krijgt ze de  fles
daarna nog even terug naar bed  tot ongeveer 9.00 uur

Rond 10.00 uur fruithapje

11.30 broodje en een flesje/ proberen nu een beker maar dat werkt niet bijster goed nog

dan rond 12.00 uur slapen  tot 14.00 a 14.30  

Rond  17.00 uur de  warme hap
Daarna soms nog zo'n  powernap van een half uurtje ongeveer

en 19.00 fles (Papfles)  en na bed en slapen tot de volgend morgen
(dit dan wel pas sinds een week, dat ze doorslaapt tot de volgende ochtend!

Groetjes

cynthia

hai, onze zoon is ook altijd rond half 8 8 uur wakker. ik leg hem er altijd om half 10 even een uurtje in, en dan weer om kwart voor 1 tot kwart voor 3 en om half 5 tot half 6. hij slaapt erg veel, maar je kunt er vaak zelf wel wat ritme in brengen. ik zou  je kind proberen er 's morgens wat eerder in te leggen en niet langer dan een uur. grote kans dat het dan 's middags ook wat beter gaat!!!!!
het zal in het begin wel wennen zijn, ze vinden een ander ritme vreselijk, maar ze kunnen er aan wennen hoor!!!
ik stel altijd de gouden 10 minuten in, de kookwekker op 10 minuten zetten, als het kind dan nog huilt, even naar boven, geruststellend praten, aai over de bol, dan weer 10 minuten, dit werkt echt!!!!!

groetjes efie

Hallo, ik ben nieuw op dit forum! Mijn dochertje Robin is geboren op 05-06-07 - mooie datum vonden wij zo .

Haar ritme, na heel wat uitproberen, terug in bed leggen, weer opnieuw uittesten...:

Rond 8:00 maken we haar  wakker. Soms mag ze blijven liggen, ligt eraan of mama moet werken. Dan wordt ze rond 8:30 wakker. Papfles bij papa op schoot.

10:00 fruithapje

11:00 naar bed.

13:00-13:30 wakker. Vroeger sliep ze niet langer dan een uur achtereen. Ineens is dat veranderd dus er is hoop! Dan krijgt ze een boterham met water. Daarna even spelen en een flesje melk.

's-Middags gaan we iets doen. Winkelen, wandelen, naar opa en oma etc. Tussendoor een liga met een flink glas water. Ze wil het liefste water drinken, diksap vindt ze duidelijk niet lekker  Ik vind het prima!

16:45 bordje warm eten

17:00 naar bed

18:30-18:30 wakker

in bad, even spelen

19:30 flink bordje pap

19:45-20:00 naar bed

Gelukkig slaapt ze  bijna altijd  goed door, heel soms wordt ze rond 23:00 uur huilend wakker maar laat zich meestal goed troosten.

Wat geweldig om andere ervaringen te lezen, hier heb ik wat aan! Bedankt!

Hallo,

ik zal ff ons schema wegzetten.

8.00 - 8.30 wakker, en een bord pap van 200ml.
10.30 fruithap.
11.00 naar bedje toe tot,
12.00 12.30 dan 2 boterhammen met drinken.
15.00 -15.30 weer naar bedje toe tot,
17.00 - 17.30 dan zijn groente (225gr) + een mok yoghurt.
19.00 papfles 250cc.

Hij slaapt dus ongeveer 3 uur op een dag, en das toch wel het maximale hoor.

Hij is bijna een jaartje trouwens... Nog een weekje!!

Groetjes Debby, mv Dylano 02-05-07 & zwanger van spruit 2 8w 1d

Terug
Bovenaan