A
Anoniem
Guest
hallo allemaal ik heb tot nu toe zoveel topicen geopend na debevalling van me dochter ik heb twee kinderen bijme eerste zoon had ik zelfvertrouwen ik vertrouwde me zelf ik was nietongerust een oon niet onzeker me zwangerschaps perode was ook moeijlijk ik ging zo veel medicijnen slikken bij me zon niet ik was 5 dagen in de ziekenhuis gebelven ik had vruchtwaterverliest maar geen weeen?in ziekenhuis hadden ze mij laten wachten tot dat de weeen kwamen ik was zat ik zei genoeg ik kan geen geduld hebben hal de baby uit met operatie ik heb geen geduld ik ging in de zieken huis de dagen huilen terwijl ik me dochter wachtte ik ging huilen met me baby praten toen ik medicijnen ging slikken ze ik ook aan me baby ,me baby als je iets overkomt d emedicijnen moest ik sclikken ik verrtrouwde me dokter maar iemand in mij zei is niet goed voor je die medicijnen ik luisterde d stem terwijl ik de dokters moest luisteren had ik infuus gekregen me man ging bij me komen me zoon had toen me tante opgepasti de ze haddentwee keer de ween opgewekt ieder dokter gynacoloog gingden van de beneden kant wel 10 keer wat stoppen erin ik was zat ik zei genoeg haal debaby eruit eindelijk was het zover de tijd was gekomen ik had weeen gekregen de zieken huis ging bijna ontplofeen de weeen waren te zwaar man naast mij hunnie bevallen niet van hun kind? hunnie dragen de baby niet 9 maande?>en debaby was gekomen ik was heel blij maar nu zit ik vol stres,ongerusthedi,twijfels de cbzei je doet alles goed de cb zegt geefgeen water aan de kind de mensen zeggen luistr de cb niet dan raak ik in de war en daarom wordt ik misshien ziek depressie heb ik nogsteeds denk ik me huisart z eide aan mei je kan hulp krijgen maar ik doe het niet ik ben heel twijfelachtig ben ik ziek misshien heb ik hulp nodig?gellukkig zijn jullie er ik heb echt geniet van deze forum.soms krijg ik elke dag ik hou van me kinderen mar waar vandaar komt die ongerustheid?twijfelachtig heid?ik begrijp het niet wat zal ik doen wie kan mij helpen daarbij hebben jullie ook zulke dingen ervaard
graag reacties
groetjes
graag reacties
groetjes