help ik ben een hele ongeruste onzekre moeder?

• Onderwerp starter ANONYMOUS_USERNAME
  • Startdatum
dank je wel dirksmama ik ben trots op me zelf maar de gevoel die in me is die laat me zelf niet gevoelen maar ik dank jullie allemaal ik heb mme 4 jarige zoon opgevoed maar ik ga toch de advies van me huisarts luisteren
groetjes adama

Hoi Adama,

naar de huisarts gaan is de eerste stap. Als er sprake is van een zwangerschapsdepressie, kan hij je helpen met medicijnen. Soms ontstaat een depressie, doordat je hormonen in de war zijn.
Als jij, net als ik, last hebt van het trauma rondom je bevalling, kan een psycholoog jou goed helpen. Deze wordt betaald door je zorgverzekeraar. Voor iedere behandeling moet je wel zelf 10 euro eigen bijdrage betalen: die rekening krijg je na een paar behandelingen. De psycholoog heeft vaak wel een wachtlijst. Je huisarts kan je vast vertellen, welke psycholoog bij jou in de buurt zit.
De coach  begeleidde me  eigenlijk op dezelfde manier als de psycholoog, maar daar kon ik meteen terecht. Deze kosten moet je wel zelf betalen en die kunnen erg kostbaar zijn.

Zijn er familieleden, die je kunnen helpen met je huishouden? Heb je het hierover ook met je man gehad? Misschien, dat hij wat taken van je kan overnemen? Hij ziet ook liever een uitgeruste vrolijke Adama en zal het vast niet erg vinden je hierbij te helpen.

Zet 'm op: je   bent op de goede weg!

Marijon

marijon dank je wel schat coach hoef ik niet me man helpt me natuurlijk dus j emoet alles zelf betalen. ik heb een structuur gemaakt over huishouden en zo hoe doen mensen met 7 kinderen zelf   .maar ik ga erover na denken alvast bedankt

Terug
Bovenaan