help ik ben een hele ongeruste onzekre moeder?

• Onderwerp starter ANONYMOUS_USERNAME
  • Startdatum
Hoi Adama,

GGV bied ondersteuning in gezinnen en helpt je de zaken weer onder controle te krijgen, het is niet zo dat ze alles van je overnemen maar ze kijken samen met jou naar de problemen, helpen ze op te lossen of ontlasten jou tijdelijk en kunnen ook andere hulpverleners inschakelen mocht dat nodig zijn.  Het wordt betaald vanuit de awbz, hooguit zal je een eigen bijdrage van een paar euro's moeten betalen. De huisarts kan dit voor je aanvragen.

wij krijgen van de socialedienst heb jij dat ook aan gevraagd?helpen ze je thuis of gaan ze de problemen oplossen ?al sik zelf ook een structuur maak ben ik er ook van af maar als er iets is i kkan het proberen hoe dan ook?

Hoi Adama,

ik ben begeleid door een coach en door een psycholoog. De bevalling van mijn zoon was zo traumatisch geweest, dat ik er depressief door ben geworden. Inmiddels gaat het weer goed met me.
Ik gebruik hiervoor ook sint Janskruid. Dit is een natuurlijk middel, dat helpt om je minder depressief te voelen.
Vraag maar eens aan je huisarts wat hij adviseert. Je bent niet de enige moeder, die zich onzeker voelt. Je huisarts weet vast wel welke hulp voor jou het beste is.

Groetjes, Marijon

En de huisarts en andere  hulpverleners zijn er om jou te helpen zèlf goed voor je kinderen te zorgen.
Probeer te genieten van de mooie momenten met je kinderen: daar kun je plezier en rust vandaan halen.

dank je wel voor je berichtje ik ben ook in depresyon ik ga met me huisar ts erover leggen wat zal ik met hem praten wat is je advies?was jij ook zo?enhoeveel kinderen heb je?door huishouden raak ik in stres ik hbe echt hulp nodig van mensen die mij moeten helpen?coach voor wat is dat?

ik ben 5 dagen in depressie geraakt aan de onder kantg hebben ze wel 10 keer hun vinger gestopt ik zei nu is het genoeg ik wou echt de zieken huis ontsnapeen ik had het genoeg maar ik ga met me huisarts erover hebben maar ik ben bang dat hij gaat zeggen waarom heb je kind gemaakt dan?dat is toch normaal mijn situatie?

ik wil ook begeleid worden door een coach en psycoloog ik ben blij dat ik niet de enige moeder?en wat deden ze bij jou?ik schreeuw heel veel elke dag stres,depresiefe gedrag hoe hebben ze jouw begeleid bij huishouden of zo of hoe je d eproblemen moet aanpakken?wat zal ik aan me huisarts vragen?en kost het met geld hoe is het allemaal sorry dat ik zo vraag maar ik zoek echt hulp

marijoon dankje wel

Lieve Adama.

Het feit dat je je zo druk maakt over de vraag OF je het wel goed doet allemaal zegt al genoeg: volgens mij ben je een heel lieve goede bezorgde mama!

Je hebt er al eentje van 4, je hebt ook al bewezen dat je het kunt hoor. Je mag trots zijn op jezelf hoor.
Na een bevalling kan alles in je lijf zo ontzettend rommelen dat je hoofd ook wat van slag raakt. Helemaal niet erg of eng. Wel reden om naar de huisarts te gaan, om het eens te bespreken. Want er zijn zo ontzettend veel mama's die na een bevalling op de een of andere manier op hun kop staan. Huisartsen weten dat heel goed, en weten ook hoe ze  je hulp kunnen bieden.  't Is ook een hele prestatie hoor, zwanger zijn, bevallen en moederen!

Sterkte en een knuf voor je kinderen!

Terug
Bovenaan