Help ik bloed :(

<p>Lieve (toekomstige) Mama's </p><p>Ik ben 6 weken zwanger vandaag , </p><p>En maak me erg ongerust dus zoek mama's die het zelfde hebben.</p><p>Ik ben vanaf gister ochtend heel licht bloed aan het verliezen...</p><p>De VK gebeld en mag pas donderdag avond komen voor een echo , tenzij het erger word moet ik bellen..</p><p> </p><p>Ik ben zo onzeker & bang.... </p><p>Wat kan ik verwachten of doen? </p><p>Ja ik lig al plat op debank de hele dag , </p><p>Liefs , een wanhopige mama </p>

Zolang je niet heel veel bloed verliest en geen buikpijn hebt hoef je niet bang te zijn. Eerste weken van je zwangerschap kan het innestelingsbloeding zijn. En dat is heel normaal! Probeer niet veel te stressen want dat is juist niet goed voor jou en je wondertje! 
heb er vertrouwen in!!!
X

Oh wat vervelend zeg! Heb je ook buikpijn of dat niet? Kan me voorstellen dat je hier heel onzeker van word.
Het kan helaas 2 kanten opgaan. Uit eigen ervaring heb ik bij 2 zwangerschappen bloedverlies gehad in het begin. De eerste werd helaas een miskraam en bij de tweede ging het goed! Ben nu 20 weken.
Kortom het kan zomaar een geknapt bloedvaatje oid zijn, maar het kan helaas ook verkeerd gaan.
Plat liggen heeft geen zin, maar als je je daar beter bij voelt gewoon doen! Ben bang dat je moet afwachten. Ik duim voor je!! Hopelijk op een goede echo morgen.

Ik hoop ook op het beste ! Het is zo spannend allemaal ! Net nog een test gedaan en gelukkig nog positief... maarja dat hormoon zal er nog wel zitten.
Bedankt voor jullie reacties.
Het is zo dubbel afwachten en afwachten.. het is wel anders als mijn 1e miskraam...
Dus even afwachten.. wel blij om te lezen dat het niet altijd fout hoeft te zijn..

Ik ook van week 7 tot 11 af en aan bloedverlies gehad. Inmiddels een gezonde dochter van 7 maanden. Ik schrok me rot en heb meerdere malen gedacht "nou, dit was het dan". Vreselijk! 
Mijn verloskundige kon natuurlijk geen garanties geven, maar gaf aan dat zolang ik geen buikpijn kreeg de kans op een goede afloop groter was dan dat het mis ging. Na de eerste goede echo werd het minder eng gelukkig.
Bij mij bleek het een zeer goed doorbloede baarmoedermond te zijn. Vooral na toiletbezoek of vrijen. 
Doe een maandverband in, zeker geen tampon. 

Ik had ook bloedverlies in het begin. Uiteindelijk bleek dit te komen omdat de placenta heel laag lag. Inmiddels 38 weken zwanger dus kan gewoon erbij horen! :) hopelijk voor jou morgen een goede echo. Hou vol! Ik weet dat afwachten moeilijk is maar het is in die fase niet anders..

Bedankt voor de positieve verhalen! Doet me goed het hoeft niet definitief het einde te betekenen! En het is bijna morgen avond :) erg spannend allemaal :) 

Het kan dus zoveel oorzaken hebben! Spannend spannend spannend duimen voor de positieve afloop , bedankt dames ik sta er weer iets positiever in :D

Terug
Bovenaan