Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Spannend, ik hoop voor je op een goede uitslag! Ik ben zelf met 7 weken helder rood bloed verloren met flinke stolsels. Ik was hierna intens verdrietig en had de hoop opgegeven. Maar alles was nog goed en ben nu weer 14 weken zwanger! Snap de onzekerheid heel goed, nog even afwachten!
Ik zal voor je duimen ... ik bloede helemaal niet met mijn miskraam ... maar mijn gevoel zei dat het niet goed was ...
als jij een goed gevoel heb dan komt het vast en zeker goed !
gebruiker Oh wat fijn om te horen.. succes met je zwangerschap en bedankt voor de goede moed ❤
rosybo ach wat erg , het ergste wat je kan mee maken... nooit leuk inderdaad
Ik hou jullie op de hoogte en heb veel aan jullie reacties echt waar. Vind het spannend.
Je zegt dat je met weer een test hebt gedaan en die was positief dan denk ik dat jr je echt geen zorgen hoeft te maken
Als het wel een miskraam was dan zakt je hcg heel snel
Oh ja, wat ik heel fijn vond bij mijn verloskundige was dat ze meteen een echo deed. Ik kwam binnen (ze wist dat ik zenuwachtig was ivm de bloeding) en ik mocht meteen gaan liggen. Praten doen we daarna wel zei ze. Heel fijn. Meteen duidelijkheid. Het eerste wat ze zei was dat ze een hartje zag (toen 8 weken).
Ik mag van de vk pas donderdag komen.. ik krijg nu een beetje buikpijn en het bloeden is iets heftiger geworden....
Hmmm.. Ik wil ook niet steeds de vk blijven bellen straks vinden ze me vervelend...?
Als het wat heftiger is zou ik gewoon nog bellen en aangeven dat je niet kunt wachten tot morgen. Ze krijgen vast vaker dit soort telefoontjes, dat is hun werk. Sterkte! Hopelijk kun je vandaag nog even bij ze terecht.
Ik doe mijn best om tot morgen te wachten ik peil het bloed verlies nog eventjes... anders indd toch maar bellen.. dan weet ik waar ik aan toe ben...
Het is minder erg als ongi... wie weet n nep ongesteldheid tussen door een bloed vaatje kan toch niet zolang bloeden..
Lichtelijk paniek , maar toch proberen positief te blijven