Help ik bloed :(

het kan inderdaad 2 kanten opgaan.. zolang je geen buikpijn heb hoef je je geen zorgen te maken.
Toen ik 6weken zwanger was was ik ook heel licht aan het bloeden kon gelukkig gelijk terecht voor een echo en bleek een in innesteling te zijn :) 
Nu al weer 17weken zwangen dus blijf positief! 

Ook weer positief bericht ;)  Zo fijn om te lezen stelt me weer super gerust ❤Wat fijn om te lezen ! Ik ga positief naar de echo , maar wil ook niet dat de klap zo groot is.Net nog wel getest en is positief...Maarja het hormoon blijft hangen neem ik aan.Ik blijf dankzij jullie in de positieve sfeer :)

Ik hoop echt voor je dat het positief is maar als je al zo lang bloed kan het bijna geen innesteling bloeding zijn ... heel veel succes 

Dat trekkende gevoel kan ook banden pijn zijn door de groeiende baarmoeder en de duur van de bloeding hoeft ook niets te zeggen. Bij mij soms wel 4 dagen (en ook niet een klein beetje). Niet van de innesteling, maar een gesprongen bloedvat. 
Ook wij kunnen natuurlijk geen garanties geven dat het bij jou goed zal gaan, maar houd moed. Er komen nog wel meer spannende momenten aan vrees ik tijdens je zwangerschap (en ook daarna).
Veel succes morgen.

Rosybo , dankjewel voor je eerlijke antwoord ik hoop dat het iets anders is , alles behalve negatief nieuws... :( 
Wachten wachten tot donderdag avond.

Dankjewel , bandenpijn dacht mijn schoonmoeder ook al aan.. Ik hoop indd op een gesprongen bloed vaatje kan niet zoveel kwaad.. geen erge krampen dus slecht nieuws is er nog niet... Ik weet dar jullie verhalen geen garantie is , maar positieve ervaringen is toch weer fijn voor mijn gedachtes het hoeft niet slecht te zijn.. :D

Terug
Bovenaan