Help ik bloed :(

Ik was 3 weken zwanger toen gaf die test 1 tot 2 weken aan. Toen met 5 weken inderdaad een te vroege echo. 
Met 6 weken hartslag gezien. 
De weken indicator is niet betrouwbaar helaas. Maar dit past zoals mijn verloskundige toen zei inderdaad bij een vroege zwangerschap ( 1 tot 2 weken )

@kayP  er is dus nog wel een beetje hoop , of begrijp ik je verkeerd...

Kan het zo zijn. Dat mijn eisprong net voor dat ik ongi had moeten worden is geweest? Omdat hij 1-2 weken aangeeft & op de echo niks is te zien.. of zou het wel mis zijn gegaan? & is mn hcg gedaald en ben ik het toch kwijt..  :(

@kayP  er is dus nog wel een beetje hoop , of begrijp ik je verkeerd...

Kan het zo zijn. Dat mijn eisprong net voor dat ik ongi had moeten worden is geweest? Omdat hij 1-2 weken aangeeft & op de echo niks is te zien.. of zou het wel mis zijn gegaan? & is mn hcg gedaald en ben ik het toch kwijt..  :(

Misschien kun je wat beter inzicht geven in de laatste periode? Wanneer laatste menstruatie? Hoe zijn je cyclussen geweest? Wanneer was je eerste positieve zwangerschapstest etc!

dan kunnen we mee denken

Ik was 5 weken toen de clearbleu 1-2weken aan gaf. Met de eerste echo was ik wss 6 weken toen was het duidelijk te zien plus hartje gehoord..dus ja ik heb geen idee hoe het dan bij jou zit ik hoop voor je dat het nog positief uitpakt!! 

@annemoontje  15 dec eerste dag van laatste menstruatie.. 
17 januari licht streepje.
18 januari dikke positieve test.
Vanaf 22 januari dinsdag gaan bloeden , nu nog steeds een beetje , zeker als ik aan het lopen ben of het huishouden doe dus ik doe even rustig aan..
Vanmiddag 25 januari 1-2 weken zegt clear blue...
6 maanden gestopt met de pil , afgelopen tijd een cyclus van 24-25-26 dagen..  afgelopen half jaar was me langste cyclus 31 dagen...

Mischien weet iemand nu iets meer..
Ben ook nog maar 20 en mn eerste kindje zou dit zijn.. Dus weet echt niet heel veel wel heeft mijn vriend een dochter van 2 , maar van dit soort dingen weet hij niet zoveel.

Terug
Bovenaan