Help ik bloed :(

Ik heb kort geleden een miskraam gehad wat begon met bruin bloed verlies en na een aantal dagen veranderde in rood. Echo gehad en dat was slecht nieuws. Op dag 1 zei mijn gevoel al dat het niet goed was. Uiteindelijk 16 dagen bloedverlies gehad. 
Ik las dat iemand schreef zolang je testen positief zijn je je geen zorgen hoeft te maken omdat je hcg bij een miskraam snel zou dalen. Helaas is dat niet waar. Mijn hcg daalde langzaam en hield positieve testen. Ik moet volgende week opnieuw testen en dan hoop ik op een negatieve test. 
Ik duim voor goed nieuws voor morgen voor je! 

Innestelingsbloeding kan wel tot 3 dagen aanhouden dus dat dat nu 1 dag duurt kan best! Wel is de innesteling toch altijd rond de 5 tot 9 dagen voor je nod? Dus dat zou een beetje laat zijn. Daarnaast kun je ook altijd pas positief testen na de innesteling omdat dan pas hcg wordt aangemaakt toch? Dus ik zelf zou niet denken dat het de innesteling is. 
Er hebben blijkbaar meer moeders ervaring mee dus probeer niet van het ergste uit te gaan. Bij hen is het in de meeste gevallen ook goedgekomen zo te zien! Gelukkig maar! 
Even morgen afwachten en hopelijk is alles goed! Laat je weten hoe het is gegaan? 
Succes!!!

fsvdw : inderdaad zijn er veel positieve mama's helaas ook negatieve verhalen...

Ik hoop ook dat alles goed is gegaan! Ik heb om 19.45 de afspraak bij de VK. 
Ik laat als ik klaar en thuis ben meteen iets weten dames ! Zo spannend en eng te gelijk tijd :) 

fsvdw : inderdaad zijn er veel positieve mama's helaas ook negatieve verhalen...

Ik hoop ook dat alles goed is gegaan! Ik heb om 19.45 de afspraak bij de VK. 
Ik laat als ik klaar en thuis ben meteen iets weten dames ! Zo spannend en eng te gelijk tijd :) 

Ik heb een miskraam gehad met 12 weken en geen bloedverlies.
Maar de laatste zwangerschap heb ik zo erg gebloed dat het eruit stroomde hele  plassen en ben toen met de ambulance weg gebracht naar het ziekenhuis meteen een echo gekregen en wat zagen we een kloppend hartje ik was toen 8 weken zwanger en nu is onze meid alweer 1.5 jaar.

Wat fijn om al jullie reacties te lezen!
ik ben nu 5,5 weken zwanger en bij het afvegen na een toillet bezoek heb ik lichtroze bloed. Heb de VK gebeld en die zei dat het nog heel onschuldig klonk. Maar toch ben ik wat ongerust.. nu maar afwachten en hopen dat het niets ergs is.. 

@lenax succes met het afwachten en hoop dat je goed nieuws krijgt bij de VK. 

Terug
Bovenaan