HELP ik draai nu al door en das niks voor mij...wie kan mij gerust stellen?

ok hier is alle info,

nieuw kost ie : 49,95.

hij heet inderdaad babysound, ik heb een nummer voor je van iemand die em te koop heeft( die heeft een advertentie geplaatst op www.goedzoeken.nl haar nummer is : 0626258225, ik ken haar niet maar je kan misschien em over kopen.
op marktplaats.nl zal je zeker er eentje kunnen vinden.
de hartslag van je baby moet ongeveer klinken als een trein, en zit tussen 160 en 180 slagen per minuut. het apparaat is niet schadelijk voor de baby want er word gebruik gemaakt van geluidsgolven. voor meer info moet je ff kijken op google.nl
er staat te veel info op om hier neer te zetten.
ik hoop dat je wat aan mijn tips hebt en mocht je nog vragen hebben, je kan me ook vinden op het februari forum.
ben er elke dag.

groetjes Miranda

Heeeeee wat top!!!! En wat ONTZETTEND LIEF van je dat je zo meedenkt met  me!
Ik ben pas 5 weken en een dag zwanger dus kan dit dan al? Als de  echo goed is en  ik ben nog zo nerveus dan is het zeker een optie!!!!!! THX!
x ing

ik weet hoe moeilijk het kan zijn en hoe bang iemand kan zijn om een kindje te verliezen. dat gun ik een ander niet. maar 5 weken, tjah dan kun je de hartslag zker niet horen, alvast een mijlpaal voor je om naar uit te kijken, met 7 weken gaat het hartje kloppen. dan kun je het op een echo zien. als het klopt dan is er alweer een kansje meer dat het allemaal goed zit. en ik heb gehoord dat 9 van de 10 baby's goed ter wereld komen.
slik je trouwens al foliumzuur? zo niet, gelijk mee beginnen, verkleint de kans op een open ruggetje en er blijkt ook een verband te zijn dat de kans op een miskraam kleiner word als je dat slikt.
drop zou ik trouwens ook alvast laten staan. daar zit een stof in die niet goed is als je er teveel van eet. de kans op een miskraam word groter als je veel drop eet. een klein beetje kan natuurlijk wel maar zelf zou ik het niet doen. liever 100% zekerheid toch?
ik wil je echt niet ongerust maken mocht je dat geworden zijn door dit stukkie.
maar probeer je zo goed mogelijk en zoveel mogelijk tips te geven.

het komt goed! mocht je een twijfel moment krijgen, bedenk dan dat ik 2 miskramen heb gehad en nu al op 27 weken zit en de baby het geweldig doet. dus jij kan het ook!!

groetjes Miranda

Ik heb de babysound ook en je kunt hem nieuw kopen op www.babysound.nl. Hier kost bij maar 44,50 inclusief verzendkosten. Ik hem hem zelf daar opgehaald. De winkel zit in Amersfoort, dus even een beetje afhankelijk van waar je woont.

Het is niet zeker dat je het hartje met 12 weken al kunt horen. Ik kon het zelf door een voorliggende placenta pas na week 15 horen. Je kunt je er dus ook extra zorgen door gaan maken als je het hartje niet kunt vinden. Moet je even voor jezelf bedenken hoe je daarop gaat reageren. Zeker de eerste paar weken zal je het niet iedere keer kunnen vinden.

Ik vond het wel heel leuk om te horen.

groetjes Danique
38w0d

Bedankt voor de tip Danique. Mocht ik er als ik tegen de tijd dat ik de 12/15 weken heb behaald nog behoefte aan hebben dan koop ik hem wellicht. Ik woon vlakbij Amersfoort.

Miranda,
Jij ook bedankt voor je bericht. Ik slik al 4 jaar foliumzuur. Ben er nooit mee gestopt. Ik heb de afgelopen jaren zo ontzettend veel gehoord en geleerd in dat ziekenhuis dat ik onderhand een boek kan schrijven. Ik snoep dus weinig, gebruik geen aspartaam houdende producten zoals light producten, eet geen rood vlees, rook niet, drink niet enz enz enz..
Bij mijn vorige zwangerschap klopte het hartje met 6 weken. Met 7 weken hebben we het weer zien kloppen. Fantastisch was dat. Helaas ging het op 2e kerstdag mis(8 weken). Op dezelfde dag overleed mijn schoonpappa aan kanker dus we hebben er gewoon een heel naar gevoel aan over gehouden. 9 op de 10 gaat goed maar ik was die ene. Het heeft 2 jaar geduurd voordat ik weer zwanger was en omdat ik in de vroege overgang zit is dit heel moeilijk. Volgens de arts ie het werkelijk een wonder dat ik zwanger ben. Ik ben dus heeeeeeel bang voor weer een miskraam en wat dan? Ik wordt niet makkelijk tot zeer moeilijk  zwanger. Deze ivf was mijn 7e vruchtbaarheidsbehandeling. Het idee om dit kindje te verliezen met het risico dat het daarna niet meer lukt is afschuwelijk. De miskraam kon ik toen wel plaatsen maar dat het daarna niet meer lukte niet. Als ik op de normale manier zwanger had kunnen worden had ik er denk ik minder ongerust over geweest. Nu ik de lichamelijke leeftijd heb van een vrouw van 43 terwijl ik 32 ben maakt me bang.

Nogmaals bedankt voor jullie reacties!
x ing

je kindje verliezen op een speciale dag als kerstdag. meid, ik leef met je mee. mijn dochter Naomi is vorig jaar tussen eerste en tweede kerstdag overleden. bij een zwangerschap van bijna 13 weken.

maar je woont vlakbij amersfoort dus? ik woon zelf in amersfoort.
vind je het leuk om contact te hebben via msn en later misschien een keer shoppen ofzo?
mijn mail adres is : decoy_1985@hotmail.com

groetjes Miranda

lieve Ing,

Oo wat loop jij te zenuwen he!
Maar ik snap je heel goed hoor!
Ik was al doosbenauwd voor mijn 1e echo ook vanwege verhoogde kans bbz.
Maar je moet echt proberen niet te doemdenken hoor!

Probeer echt deze dagen lekker rustig te blijven en fijne dingen te doen.
Ik denk aan je !

Liefs Elora

Terug
Bovenaan