Help ik heb Corona 16 weken zwanger

Nee dat denk ik niet, alleen als jij echt flink ziek ervan wordt (dus lage saturaties en je hebt veel zuurstof nodig) kan het gevolgen hebben voor de kleine
 
Hier momenteel ook corona en 16 weken zwanger. Maakte me ook heel veel zorgen maar de verloskundige heeft me gerustgesteld en krijg straks extra echo's. Niet omdat ze zich zorgen maken, maar ze nemen het zekere voor het onzekere en houden de kleine goed in de gaten. Heb eigenlijk een pret echo staan, maar is nog de vraag of ik dan al opgeknapt ben maar wil dan wel ff vragen of ik later in de week langs kan komen om het hartje te horen.

Snap je gevoel, maar hoe vervelend het ook is. Je kan er helemaal niks aan veranderen. Ik hou ik mijn achterhoofd dat ik het liever nu heb dan als ik tegen het eind loop. Heel veel beterschap en laat je inderdaad lekker verwennen!!
 
Ach wat vervelend! Hopelijk ben je er niet te ziek van.
Ik heb zelf met een doppler van de week het hartje even geluisterd. En dat klonk helemaal goed. Zodra ik klachtenvrij ben, ga ik ook even langs voor een echo. En ik heb met 18+6 de 20 wekenecho dus daar wordt ze ook nog even helemaal doorgelicht.
Ik heb nu geen reuk en smaak meer. Best gek als je al 16 weken alles x10 ruikt.
Beterschap!
 
Ik was zwanger van mijn tweeling en heb rondom 11 weken Corona gehad. Behoorlijke klachten, echt zware griep gehad toen.. Maar mijn tweeling is gezond ter wereld gekomen en ze zijn nu 6 maanden. Het is bijna onvermijdelijk maar pas vooral goed op jezelf! 
 
Hoi,
Toen ik 4 maanden zwanger was heb ik ook corona gehad met milde klachten. Mijn dochter is inmiddels ruim een jaar en kerngezond! Ik heb toen ik borstvoeding gaf wat moedermelk gedoneerd aan een onderzoek naar borstvoeding en corona, en het bleek dat er antistoffen in mijn moedermelk zaten, 9 maanden na de besmetting. Dus wie weet krijgt jouw kindje straks ook wel "gratis" antistoffen mee. Ik zou me niet teveel zorgen maken, zwangere vrouwen lopen vooral wat later in hun zwangerschap meer risico op een ernstig ziekteverloop. Lekker uitrusten en genieten van je zwangerschap!
 
Terug
Bovenaan