help, ik verlies bloed

Hallo allemaal,

Ik zal me eerst even voorstellen, ik ben Will, ben 35 jaar oud. En ik ben nu zwanger van mijn 3e kindje. Wanneer ik ben uitgerekend is nog niet duidelijk, vanwege een onregelmatige cyclus. Volgende week dinsdag moet ik voor een termijnsecho, dus dan zal ik de precieze datum weten. Bij mijn 2 andere kinderen was dit ook al zo.
Maar goed, gisteren middag ging ik naar het toilet en tot mijn grote schik, zag ik wat bloed in mijn slip. Ik dacht natuurlijk gelijk, dit is niet goed. Het was helder van kleur, maar de bloeding is wel gestopt. In ieder geval de rest van de dag geen bloed meer gezien. Nu had ik vanavond weer wat bloed en er lag ook een stolsel in de w.c.pot. Dus ik dacht weer, dit is niet goed en weer erg geschokken. Ik had vandaag en gisteren wel wat buikpijn, niet heel erg, wat krampen.
Wat zou dit kunnen betekenen, Komt er een miskraam aan? Ik weet ook niet wat ik moet doen. Moet ik de weekendarts bellen of zo? Bij mijn andere 2 zwangerschappen heb ik nooit bloedverloren. Ben er eigenlijk een beetje beduusd van.
Kan iemand mij wat meer vertellen?
In een woord gezegd HELP.

Groetjes Will
 
P.S

Ik ben wel 4  weken overtijd en  heb dinsdag een test gedaan.In het verleden dacht ik ook al eens zwanger te zijn wat niet zo bleek te zijn, dus nu heb ik extra lang gewacht met de test.  De test  was dus positief. Ik ben donderdag naar de huisarts geweest en deze heeft gelijk een echo voor mij aangevraagd. En een verwijsbrief voor de gyn. geschreven.

Groetjes Will
 
He Will!

Vreselijk schrikken he is dat. Ik had het vorige weekend en tot donderdag heb ik nog wat bruin vloeisel verloren. Maar ik heb maandagochtend direct mijn gyn gebeld en kon meteen komen voor echo. Ik had geen krampen maar vertrouwde het echt niet. Gelukkig is alles ook goed met onze uk. Maar mijn raad dus BELLUHHHH
Daar zijn ze voor hoor!
Wie weet is het een innestelingsbloeding geweest bij je...

Heel veel succes ermee!

Liefs Sam (morgen 15 wkn zwanger)
 
Hoi,

Ik denk dat het een miskraam is. Vandaag namen de krampen toe en heb ik nog meer bloed verloren. Ook lag er een hele grote bloedstosel in de wc. Dus ik neem aan dat het helemaal fout is gegaan. Heb de weekendarts gebeld, wat een kwal zeg. Ik moest maar verder afwachten wat er zou gebeuren, want er was toch niets meer aan te doen. Dat snap ik ook wel, maar hij had toch wel even kunnen kijken toch. Of een echo laten maken. Weet ik veel wat, maar niet zo koel hoeven doen. Hij kent me dan wel niet maar het is toch iets heel erg ingrijpens in iemands leven toch. Die dokters zijn soms echt lompe boeren. Ik wacht maar even af, anders kan ik niet doen.

Groetjes een heel verdrietige Will
 
Hoi Will,

Ik denk aan je!! Heel veel sterkte en laat die dokter maar praten, het was vast een man die geen enkel gevoel in zijn donder heeft! Je kan ook altijd een vk bellen.

Groetjes en sterkte,

Odette
 
Hoi Will,


Jeetje wat een KLOOTZAK!!! Oh ik kan daar zo boos om worden he... Ik zelf ben heel erg blij met onze gyn, die kan ik echt dag en nacht bellen.
Ik woon in Belgie en ben dan ook in Belgie onder behandeling. Toen ik vorige week die bloeding had was ik bij mijn ouders in Nederland en in het ziekenhuis / huisartsenpost werd ik ook niet echt geholpen. Heb toen ook gezegd dat ze me niet hadden hoeven te laten komen, stelletje mafketels...
Kun je niemand anders bellen waar je wel terrecht kunt??? Echt balen zeg..

Heel veel sterkte!!

 
Hoi will,

Het klinkt als een miskraam! Maar ja tot je een echo hebt gehad weet je niks zeker.
Het is heel vervelend zo'n arts. Ik heb hiervoor ook een miskraam gehad, verloor alleen bruine afscheiding en had geen stolsels. Heb toen ook de weekeind arts gebeld, die zei alleen maar: "O, da's een miskraam, niks aan te doen!" Ik boos en verdrietig. De volgende dag weer de weekeind arts gebeld, die zei: "nou dat hoeft geen miskraam te zijn hoor, bel morgen maar je verloskundige." De verloskundige de volgende dag gebeld en die vond het niet klinken als een miskraam en ik moest maar afwachten tot de termijnecho, dat duurde nog 2 weken. Het was m'n eerste zwangerschap, ik was hartstikke onzeker, maar ja artsen en verloskundigen zien dit elke dag en houden daar gewoon verder geen rekening mee. Ik had dus wel een miskraam gehad, dat moest bevestigt worden in het ziekenhuis omdat ik gecurreteerd moest worden, aangezien het al 2 weken aan de gang was, was ik blijkbaar niet instaat om het zelf eruit te werken. Die (mannelijke) gyneacoloog was zo'n botte lul!! (sorry) Hij kwam binnen, handen schrobben, zei: "Trek u broek maar uit en ga liggen." Hij draaide zich om duwde zonder enige waarschuwing voor af die echo staaf naar binnen, zei: Ja, da's niks meer!" Echo staaf eruit en aankleden. Ik was zo boos toen. Heb ook een klacht ingediend, toen ik moest bellen voor de nacontrole. Ze wilden me bij hem plaatsen, heb gezegt dat ik heb niet meer wou. Sorry, ik wilde blijkbaar even m'n verhaal kwijt na aanleiding van jou 'botte-artsen-verhaal'.
Ik wil je in ieder geval sterkte wensen en dat het allemaal maar goed mag komen.

groetjes kirsten
38w4d
 
Hoi,

Oh Kirsten dat is ook een rot ervaring zeg. Ja die medicijnmannen van tegenwoordig, zijn echt boerelullen van de bovenste plank. Ik heb vanmorgen mijn huisarts gebeld en die zei precies wat jij ook al had geschreven. Gewoon morgen naar die echo gaan en maar even zie wat eruit komt. Hij zei wel dat ik mij maar moest voorbereiden op een slecht bericht. Alhoewel hij een slag om de arm hield. Het kon nog alle kanten op.Dus, morgen hoor ik meer. En dan laat ik het even weten. Heb weer een klein ietsie pietsie hoop.

Ook heb ik hem vertelt over die weekendarts, mijn huisarts was daar ook erg boos over. Hij zou gaan uitzoeken wie dat was geweest en een klacht indienen. Ik geloof dat mijn arts dat wel gaat doen, want het is een hele goeie meelevende huisarts.

Groetjes Will
 
Terug
Bovenaan