help, ik verlies bloed

Hoi,

De echo van vandaag was helemaal niet goed. Ben al heel veel bloed en bloedstolsels verloren. Op de echo was alleen maar chaos te zien. Ik hoop dat het snel over mag zijn. Want zit heel veel op het toilet.
Jammer maar helaas. Ben er nu wel erg nuchter onder, maar de emoties zullen nog wel komen.

Groetjes Will
 
Hoi Will,

Je had gereageerd op mijn berichtje. Echt klote dat het niet goed is!!! Ik heb na een weekend van bloedverlies ook gister een echo gehad. Ik was ervan overtuigd dat het niet goed was. Bij mij bleek alles gelukkig goed. Ik hoop voor je dat je het snel een plekje kan geven en ik weet wat je doormaakt, omdat ik het zelf al eens eerder heb gehad.

Groetjes Moeder van Elin
 
He hallo,

Beetje late reactie, vervelend is dat een miskraam. Ik hoop dat het snel achter de rug is. Goed dat je er zo nuchter onder bent, was ik inprincipe ook. Maar gun jezelf wel even wat verdriet, hoe je het ook went of keert, je zou een kindje krijgen en dat is nu niet zo. Ik moest 2 weken rust houden omdat ik gecurreteerd was, die weken heb ik ook gebruikt om het een plekje te geven. Loop er niet zo maar aan voorbij, ook al kan je het heel nuchter bekijken!!
Heel veel sterkte en ik hoop dat je snel weer op 1 van de forums mee kan kletsen.

Groetjes kirsten
39w0d
 
Hallo Allemaal,

Bedankt voor jullie lieve reacties. Ik ben gisteren nog even naar de huisarts geweest, om Hb te prikken deze was wat aan de lage kant. Zit net op de grens.Mijn bloeddruk was ook laag. Met dat ik nog eens erg verkouden ben, dus dat maakt het er niet makkelijker van. Ik moet het rustig aan doen, eigenlijk hoor ik in bed. Heb net een middagdutje gedaan. Ook moet ik dingen eten met veel ijzer, maar meer dan spinazie en roosvice Ferro kan ik niet bedenken. Wie weet waar veel ijzer in zit?
Ben ook verhuisd naar het forum Zwanger worden na een miskraam, want ik blijf hopen op een 3e kindje. Maar goed eerst maar eens zoregen dat ik er weer bovenop kom en deze nare ervaring heb verwerkt.
Allemaal bedankt voor de lieve reacties.

Groetjes Will
 
Terug
Bovenaan