Help ik weet het ff niet meer!! Moet ik TE lang wachten!?!?

Hai hai!!
Een erg herkenbare situatie..
Mijn moeder gevoels vliegen in het rond als ik al een baby zie.Mijn man heeft dat niet. Na een aantal maanden er over gepraat te hebben enzo, ziet hij het ook helemaal zitten. Voor hem is het ook echt nog erg spannend.Maar vader worden wil die echt wel..

Tegen mij zeiden mn vriendinnen, hij trekt we bij, geef hem de tijd die die nodig heeft.. Maar het enige waar ik aan dacht was: Ik wil een kindje!!!!!!!
Ik sprak er echt veel met hem over, want ja als je dat gevoel hebt, kom je er ech tniet snel van af. Mijn man wou ook liever wachten op ... en op ... en op bla bla bla..
Dan kun je veel situatie's bedenken, waarom je maar niet aan kids kan beginnen..
Ik zeg maar zo:: Als jullie zeker van elkaar zijn en elkaar liefde kan geven en de omstandigheden zijn goed waarin de kleine zal terecht komen.. Is het toch prima...
Een kindje heeft liefde nodig!!! Tuurlijk is het vervelend dat er een schuld open staat.. Maar wachten totdat die afbetaald is?? pfff!!
Wens je erg veel sterkte toe en succes!!!

hoi maaike...

ik lees een stukje over dat je even een maandje gaat ontpillen...
dat is leuk bedacht, maar je lichaam bepaalt hoelang je ontpilt. jij niet hoor!

groetjes

Hoi,

Ik zie inderdaad wel hoelang ik moet ontpillen, dat merk ik gauw genoeg dan he!?

Bedankt voor de reactie!
Maaike

quote: Stefys reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('20-04-2007 15:31:36'));

Hai hai!!
Een erg herkenbare situatie..
Mijn moeder gevoels vliegen in het rond als ik al een baby zie.Mijn man heeft dat niet. Na een aantal maanden er over gepraat te hebben enzo, ziet hij het ook helemaal zitten. Voor hem is het ook echt nog erg spannend.Maar vader worden wil die echt wel..

Tegen mij zeiden mn vriendinnen, hij trekt we bij, geef hem de tijd die die nodig heeft.. Maar het enige waar ik aan dacht was: Ik wil een kindje!!!!!!!
Ik sprak er echt veel met hem over, want ja als je dat gevoel hebt, kom je er ech tniet snel van af. Mijn man wou ook liever wachten op ... en op ... en op bla bla bla..
Dan kun je veel situatie's bedenken, waarom je maar niet aan kids kan beginnen..
Ik zeg maar zo:: Als jullie zeker van elkaar zijn en elkaar liefde kan geven en de omstandigheden zijn goed waarin de kleine zal terecht komen.. Is het toch prima...
Een kindje heeft liefde nodig!!! Tuurlijk is het vervelend dat er een schuld open staat.. Maar wachten totdat die afbetaald is?? pfff!!
Wens je erg veel sterkte toe en succes!!!

Hoi,
Ik heb het inderdaad ook, ik zie overal baby's, overal rond me heen zijn mensen zwanger of hoor je dat ze weer vrienden hebben die een kindje verwachten!! Dat wil ik ook!!!
Mijn vriend wilt wel heel graag een kindje hoor, liever vandaag als morgen, maar hij heeft zoiets van eerst die lening weg (grotendeels) daarna pas een baby. Snap ik ook wel ergens, maar ja als vrouw zijnde duurt het allemaal te lang op deze manier!!!

En jah om inderdaad te moeten wachten tot die lening helemaal ingelost is, dan zijn we wel een jaar verder denk ik zomaar, maar gelukkig wilt hij zelf ook niet zolang wachten. Waarschijnlijk, zoals het er nu naar uit ziet, in Juli stoppen met de pil, dan nog ff een maandje met rubbertjes en daarna voor het echt!!! kan echt niet wachten!!!!

Wanneer gaan jullie beginnen dan? Of is er nog niks bekend???

Liefs, Maaike

Terug
Bovenaan