HELP! Ik wil een kindje..

A

Anoniem

Guest

Mijn vriend en ik willen graag een kindje maar het lijkt alsof het maar steeds verkeerd gaat of dat we de verkeerde dag hebben dat we proberen.Ik ben eergistergister(8-11-06)gestopt met de pil, wanneer is het dan het beste dat we het weer proberen zodat het wel raak is?WIE KAN MIJ HELPEN???

groetjes, onzeker kreeftje

Hoi,

helaas gaat het niet zo snel en gemakkelijk!
Wanneer in je cyclus ben je gestopt met de pil? Volgens mij stopt men  meestal aan het eind van een strip en dat betekent dat je nu eerst ongi moet gaan worden? Toch?

Hi

Ik geloof dat ik je niet helemaal begrijp...ben je eergister gestopt met de pil?maar je bent wel aan t proberen zwanger te worden?

hoi onzeker kreeftje,

ja het valt niet mee. wij zitten nu in ronde 11 en nog steeds niks.
als je een regelmatige cyclus hebt is je eisprong meestal 2 weken na je eerste ongesteldheidsdag. dus ik zou zeggen klussen!!
ik hoop dat er snel een klein wondertje in je buik mag groeien.
veel succes.
groetjes angela

sorry hoor is dit een grapje????????????????????????????? doe even normaal!!!!!!!!! ga eerst eens bijlezen op het internet!!! kom nou!!

gr

hai hai,

Sorry ik begrijp het ook niet helemaal.
Je bent eergister gestopt met de pil? maar al wel langer aan het proberen zwanger te worden?
Als je net met de pil bent gestopt dan kan het misschien een tijdje duren, meestal moet je lichaam een beetje ontpillen en is het vaak neit na 1x raak (komt wel eens voor hoor)

Succes en maak je niet te druk, reken voor jezelf uit wanneer ongeveer je eisprong en de vruchtbare dagen zijn.

Lfs Niek

Hoi hoi,

Ik denk ook dat als je net gestopt bent met de pil dat je eerst ongesteld gaat worden en dat je daarna aan de slag kan.
Je zou eens kunnen kijken op www.babybrabbel.nl daar kun je ook een vruchtbaarheids kalender invullen en dan zie je wanneer "volgens het boekje" je meest vruchtbare dagen zijn. Helaas is niet ieder vrouwenlijf hetzelfde en kan jou ei sprong wat eerder of later zijn dan het tabelletje aangeeft. Om de dag klussen schijnt het beste recept te zijn dus als jullie daar zin in hebben zou ik zeggen, probeer het dan heb je alle kans. Helaas zijn de kansen om zwanger te worden vrij klein per maand dus het is ook niet gek als het een tijdje duurt.
Hopelijk is je lijf snel weer de oude en krijg je wat meer inzicht in je cycles.

Groetjes, Vlinder11

Hoi,
Ik mag inderdaad hopen dat dit een verkeerde datum is, of een grap!!
Hoe wilde je proberen zwanger te raken als je aan de pil was?
En eergisteren gestopt en nu nog niet RAAK????
Nee, lijkt me niet nee!!
Ik vind dit een beetje apart, maar goed..
Ben je misschien ooit eerder bezig geweest zwanger te worden?
Het is me niet duidelijk!!
Zwanger worden gaat niet even tussen de bedrijven door.
Het is een kwestie van geluk hebben..zo zie ik het.
Dus maak je nog niet gek!!
Doe rustig aan en inderdaad verdiep je even in hoe het werkt..
Groet , en begrijp me niet verkeerd..ik gun het jou ook hoor!!
R

Terug
Bovenaan