HELP! Ik wil een kindje..

hahahah

Ik denk dat hier een onvolwassen kind van een jaar of 12 achter zit, of anders een psychopaat!!! Kom nou ik kan dit toch echt niet serieus nemen!!!!   En je reactie op mijn reactie is ook niet helemaal van een normaal volwassen persoon!!!! dus doe wat je niet laten kan maar doe dat ergens anders!!! Je onbenulligheid irriteert mensen!!!

gr coortje

Hoi!

Ik wil hier ook maar even op reageren..
Deze site is dacht ik bedoeld voor meiden die vragen hebben of dingen willen delen met andere meiden wat betreft zwanger worden...
Kreeftje...ik zou als ik jou was eerst maar eens even mezelf verdiepen in het zwanger worden ...(hoe het werkt enzo....)
Tuurlijk staat vragen vrij,maar jouw reactie vind ik niet normaal!!!
Ik heb hier maanden rondgehangen...veel geleerd en heeeeel veel plezier gehad met andere meiden maar dit soort scheldwoorden...sorry,maar dan kun je idd maar beter vertrekken!!!!
Wens je veel geluk met het proberen zwanger te raken!

Swinnie(5wkn en 3 dagen zwanger)

Kom ik na 4 jaar weer eens terug op mijn oude forum........lees ik dit bericht. Sorry hoor BABYBILLETJE! maar je moet je KAPOT SCHAMEN dat je zo reageert. Volgens mij moet jij je inderdaad eens inlezen en ben je tevens niet al te slim. (wat op zich niet erg is maar lees dan wat hier en daar)

Ik zit nu bijna 4 jaar op het JG forum. Heb een operatie, een miskraam allerlei onderzoeken en behandelingen waaronder 6 x iui en 1 x ivf achter de rug en ik ben gewoon alergisch geworden voor domme mutsen zoals jij die de meiden hier uitschelden voor k..wijf. Ga toch lekker terug naar de zandbak muts. Doe eens normaal en ga je schamen, heeeel diep schamen!!!!

Zooo dat is eruit.
Enne meiden...ik ben nu 5 weken zwanger van de eerste ivf en als het niet weer een miskraam wordt, wordt ik in juli eindelijk mammie. Ik gun jullie het ALLERbeste en allemaal mooie zwangerschappen!

x ing

Meiden..
Gewoon ...einde onderwerp... oke..
Beter voor iedereen..
Groet R

quote: Inge Flausmaus reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('12-11-2006 13:22:55'));

Hoi,

Inge Gefeliciteerd. Ik wens/hoop voor je dat je in juli een lief klein wondertje in je armen mag houden.

Kreeftje: Ik vind dat iedereen zich hier nog erg netjes houdt. Want wat jij hebt gedaan kan echt niet. Als mensen je verkeerd begrijpen dan geef je gewoon normaal antwoordt. Ook al heb je zoiets van nou dat is een vriendelijke reactie. Want typen is gewoon soms ook best moeilijk. Om te omschrijven wat je bedoelt of hoe je reageert. Blijf beleeft en geef antwoord of gewoon geen.
We zijn hier allemaal volwassenen als het goed is en laten we ook zo met elkaar omgaan.

Iedereen heel veel succes met zwanger worden.

Liefs An

beste babybilletje,

dit is niet zo ´n slimme zet maar weet je hoe het komt denk ik je hebt jouw berichtje zo geschreven dat het bij iedereen overkomt dat je zwanger probeerd te worden terwijl je aan de pil bent en nu je 3 dagen bent gestopt dat je het niet kan begrijpen waarom je nog niet zwanger bent. maar als jij niet zwanger raakt en je gaat dan maar weer de pil slikken dan duurd het nog langer voordat jouw lichaam weer normaal is zonder de pil. dus mijn advies ga naar de dokter leg je probleem uit en als je dan iets nuttigs weet te schrijven reageer dan weer op dit forum ikzelf zit nu al geruime tijd op het forum als het langer duurd want ik ben 3 jaar bezig maar blijf jij van zulke onduidelijke berichtjes schrijven dan kan je nog meer van die opmerkingen verwachten en ik vind wel dat je je excusses moet aanbieden aan degene die jij heb uitgescholden en als je dat niet kan dan vraag ik me af als je zo opvliegerig bent of je het moederschap wel aankan.

gr. l

Nou sorry als je denkt dat je na 3 dagen van het stoppen van de pil al zwanger denkt te worden, zou ik toch is na gaan denken of je wel helemaal jofel bent. Ik zou als ik jou was eens op als zwanger langer duurt kijken hoe het er daar aan toe gaat. Er zijn mensen zoals ik en hierboven mij die al ruim 6 jaar bezig zijn. DENK DAAR EENS AAN voordat je zo'n bericht neerzet.

Zo dit is eruit.

groetjes  Claudia

Jeetje gaat dit nu nog steeds over het zelfde?????
Ik denk dat het wel duidelijk is bij Babybilletje hoor.
Einde onderwerp zou ik zeggen.

Lfs Niek

Terug
Bovenaan